Dogumgunun kutlu olsun crayzboyone

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Canım kardeşim, minik cönevarım, nice nice mutlu yıllara..:)

Allah yeni yaşında herşeyin en iisini nasip etsin:rendeer:

Hep birlikte nice mutlu senelere insallah

hediye resmi için ugrasamadım smd kusura bakma:p
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
295
Nice yıllara sevdiklerin ve sevenlerinle birlikte İnşallah
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Doğum günün kutlu olsun ince conever :p

Ya seni kutlamamışmıydık biz neydi o pasda kutlaması motorumu ıslatmıştık olmuştu bişiler sanırım :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
heepiii börtdeeeey tuuu yuuuu :rendeer: seviyorum bu çocuğu, koçum selçuk um delikanlı adam, yaşından büyük insan..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
bu saatte en derin uykusunda olan kerdeşim için iyiki dogdun diyorum .. selcugum .. sitemizin en minik üyesi.... minik diiyip geçmeyin.. hiçdegilse digerlerine fark atar .. efendiligi ve tatlı dili ile sevmeyeni yoktur heralde :D ..

cönevarım .. selcugum .. tanıştıgımız ilk gün . hala hatrımda.. sna söylediklerimi unutma tamm mı (((:) zaten aklının bi köşesinde oldugunu biliyorum ..herzaman yanındayım kardeşim benim yarın buluşmaya gelmezsen oyarım snei bunuda bilmiş ol
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
iyiki dogdun selcuk :rendeer:
canım sana tüm sevdiklerin ve sevenlerinle bol rüzgarlı motorize bi hayat diliyorum herşey gönlünce olsun nice nice senelere inşallah :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
cannim kardesim dogum gunun kutlu olsun..

sana bu satirlari yatagimin icinde kucagimda laptopum ve ustum cirilciplak sekilde yaziyorum........ uykumdan kalktim ve dedim ki ana bugun selcükün doum gunuydu nasil unuturum bir hisimla kutlamaliyim dedim ve gerceklestirdim:p

doum gunu hediyen jesss te ondan alirsin :p opuldunnn
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Nice sağlıklı, mutlu, huzurlu ve daha bir çok klişeleşmiş laflı :p nice senelere :)
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
len canavar aslanım doğum günün kutlu olsun vücüdü büyük kalbi okadar hassas olan kardeşim allah kalbine göre versin daima böyle efendi kalki gönüllerde taht kur canavar kardeşim benim
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
nıce yıllara kardesım allah yenı ysaında ıstedıgın herseyı gonlune gore versın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst