Canım kardeşim, minik cönevarım, nice nice mutlu yıllara..
Allah yeni yaşında herşeyin en iisini nasip etsin:rendeer:
Hep birlikte nice mutlu senelere insallah
hediye resmi için ugrasamadım smd kusura bakma![]()
kardeşim dogumgunun kutlu olsun:rendeer:
Nice yıllara sevdiklerin ve sevenlerinle birlikte İnşallah
Doğum günün kutlu olsun ince conever
Ya seni kutlamamışmıydık biz neydi o pasda kutlaması motorumu ıslatmıştık olmuştu bişiler sanırım![]()
yeşilim cenövarım ...
doğumgünün kutlu olsun....
heepiii börtdeeeey tuuu yuuuu :rendeer: seviyorum bu çocuğu, koçum selçuk um delikanlı adam, yaşından büyük insan..
bu saatte en derin uykusunda olan kerdeşim için iyiki dogdun diyorum .. selcugum .. sitemizin en minik üyesi.... minik diiyip geçmeyin.. hiçdegilse digerlerine fark atar .. efendiligi ve tatlı dili ile sevmeyeni yoktur heralde..
cönevarım .. selcugum .. tanıştıgımız ilk gün . hala hatrımda.. sna söylediklerimi unutma tamm mı (((zaten aklının bi köşesinde oldugunu biliyorum ..herzaman yanındayım kardeşim benim yarın buluşmaya gelmezsen oyarım snei bunuda bilmiş ol
iyiki dogdun selcuk :rendeer:
canım sana tüm sevdiklerin ve sevenlerinle bol rüzgarlı motorize bi hayat diliyorum herşey gönlünce olsun nice nice senelere inşallah :rendeer:
cannim kardesim dogum gunun kutlu olsun..
sana bu satirlari yatagimin icinde kucagimda laptopum ve ustum cirilciplak sekilde yaziyorum........ uykumdan kalktim ve dedim ki ana bugun selcükün doum gunuydu nasil unuturum bir hisimla kutlamaliyim dedim ve gerceklestirdim
doum gunu hediyen jesss te ondan alirsinopuldunnn
doğum günün kutlu olsun kardeşim nice yıllara :rendeer:
Doğum günüm kutlu olsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
Nice sağlıklı, mutlu, huzurlu ve daha bir çok klişeleşmiş laflınice senelere
![]()
benim ki sade kalcak ama
nice yıllara![]()
Doğum günün kutlu olsun.
len canavar aslanım doğum günün kutlu olsun vücüdü büyük kalbi okadar hassas olan kardeşim allah kalbine göre versin daima böyle efendi kalki gönüllerde taht kur canavar kardeşim benim
nıce yıllara kardesım allah yenı ysaında ıstedıgın herseyı gonlune gore versın
doğum günün kutlu olsun nice yıllara..
dogum gunun kutlu olsun nıce mutlu senelere..........
yeni yaşında tüm sevdiklerinle mutluluklar arkadaşım....
dogum gunun kutlu olsun selcugum. mutlu, sevgi dolu nice senelere
:rendeer: :rendeer:
kardeşim doğum günün kutlu olsun nice yıllara
Nice yıllara Selçuk nerde bu adam yahuu
yeni yaşında tüm sevdiklerinle mutlu nice yıllara
Dogum gunun kutlu olsun:rendeer:
yas kac oldu![]()
doğum günün kutlu olsun kardeşim :rendeer:
allah yeni yaşında bol para huzur ve mutluluk versin
nice senelere :rendeer:
Nice senelere doğum günün kutlu olsun. :rendeer:
Doğum günün kutlu olsun... :rendeer:
nice yıllar...!!!!![]()
Kardeşim doğum günün kutlu olsun, nice yıllara inşallah :cat: seviyorum seni :rendeer:
mutlu, huzurlu, saglıklı yıllar
Mutlu ve uzun bir ömür geçirmen dileğiyle. doğum günün kutlu olsun.
selçüüük doum gunun kutlu olsın yavriimsana doum gunu hedıesı olarak gelıom bakırkoye =)
iyiki doğdun ..
doğum günün kutlu olsun...
len canavar aslanım doğum günün kutlu olsun vücüdü büyük kalbi okadar hassas olan kardeşim allah kalbine göre versin daima böyle efendi kalki gönüllerde taht kur canavar kardeşim benim