ayyyy ne bıcım mutlu oldum yemin ederimm çok fena duygulandım bee =))=))

naapıım bea erdinç abi buşraylaydım ama ayıpsın bugece beraberız işte aaa

ay yemin ederim valla fena mutlu oldum hepinize tek tek çok teşekkür ederim arkadaşlar çok saolun valla OKAN KANKA BİTANESİN YEMİN EDİYORUM YAA ÇOK DUYGULANDIM HAKKATEN=)) VE İBRAHİM ABİCİMMM SEN UNUTMUSSUN AMA YAPCAK OLMAN BİLE EN GÜZEL ŞEYDİR BENİM İÇİN=))=)) harika bigün yaa uzun zamandır böyle mutlu olmamıştım herkezle taksimde görüşmek üzere...:rendeer:
Ayrıca ben taylan ibrahim abinin yanında oldugum ıcın onunkınden yazmısım yanlıslıkla ama olsun ya gercekten cok saolunn =))