dogum gunun kutlu olsun thaii_vtec

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öldürürüm lan seni gitti 600f :p şaka maka gercekten cok saol bea kanka valla baya mutlu ettin beni yaa...
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
bu gün gördüm hocam doğum günün kutlu olsun nice senelere doğum pastan nerde :queen: bi dilim versene
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu gün gördüm hocam doğum günün kutlu olsun nice senelere doğum pastan nerde :queen: bi dilim versene

hahahahahah manyakk koptum ya bi dilim versene =))=)):p:p:p:p:p valla pek bı hatırlayan olmadı...

CEMAL YORTANLI
teşekkürler cemal abi saolasın...
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Taylan nice mutlu sağlıklı yıllara sevdiklerinle girmen dileğiyle doğum günün kutlu olsun :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
taylan doum günün kutlu olsun koçum.nice mutlu seneler!!!:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
taylan doum günün kutlu olsun koçum.nice mutlu seneler!!!:rendeer:

saol selim abi eyvalla =)):bounce: benim nası mutlu seneler gecırcegımı sen gayet ıyı bılıosun da neysee burda gerekmez:p
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
Geç oLsun Güç oLmasın :)
Kaçırmışım bi kaç gün iLe ama mazur görür inş.
Nice yiLLara tayLan..


hehe aLtınada bir bir dost feLan yazasım geLdi yahu
ne kadar naif bi mesaj stiLi bu
yaşLanıyorum ben
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice mutlu yıllara,her şey gönlünce olsun
teşekkür ederim saoll:rendeer:

Geç oLsun Güç oLmasın :)
Kaçırmışım bi kaç gün iLe ama mazur görür inş.
Nice yiLLara tayLan..


hehe aLtınada bir bir dost feLan yazasım geLdi yahu
ne kadar naif bi mesaj stiLi bu
yaşLanıyorum ben

hahaha=)) olsun sölemen yeterli teşekkür ederim...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst