Doğum Günün Kutlu Olsun Olcan (olcan138)

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Sitemizin gülü, motorların bülbülü 138'inci Olcan'cım!


Hepi pörttey :cherry:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
olcan doğum günün kutlu olsun hastanede ziyaretime gelmiştin izmir ekibi ile inşallah başka şartlar altında tekrar görüşmek üzereee...:cat:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ooooo Olcan yaşlanıoruz teker teker:)
Doğumgünün kutlu olsun..
Bir pastanu çok görmezsin işalla:)
Sana nice sağlıklı, mutlu yıllar dilerim canım....
Beraber nice senelere vın vın yapalım...:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Teşekkür ettim, hediye bahsini duyamadım hiç, kendi doğum gününde hediye kelimesinin geçmediği mesaj görünmüyordu.:p

Burada doğum günü çocuğu benim, soruları ben sorarım, onu da ben soracaktım:p

Hediye bahsi yaptımda nooldu, bi pasta bile kesilmedi :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Hadi bugünlük şımar, izin veriyorum :p Nede olsa şımarmak için sadece bi kaç saatin daha kaldı :cherry:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Doğum günün kutlu olsun Olcan abi :) Nice mutlu yıllar dilerim :rendeer:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Ooo Olcanım test pilotum bir yaşı daha yemiş bitirmiş. Nice senelere, tekerin hep düz bassın. :rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Doğum günün kutlu olsun nice sağlık dolu günler dileğiyle::wish::
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Doğum günün kutlu ve de mutlu olsun :rendeer:
Teşekkür ve de...eee...teşekkür ederim:)

hayırlı mutlu seneler.
Teşekkürler

dogum günün kutlu olsun nice yıllara :rendeer:
Teşekkür ederim

Sitemizin gülü, motorların bülbülü 138'inci Olcan'cım!


Hepi pörttey :cherry:
Ne demiş İtalyan'ın biri;
Lui e come un di miei fratelli
Bizimkinde var bir de CBF150
Doğum günümü kutlamış teşekkür etmeli:p

Teşekkür ederim:)

doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere inşall:rendeer:ah
Teşekkür ederim.

olcan doğum günün kutlu olsun hastanede ziyaretime gelmiştin izmir ekibi ile inşallah başka şartlar altında tekrar görüşmek üzereee...:cat:
Unuturmuyum Davut, çok teşekkür ederim, görüşmek üzere:rendeer:

Sevdiklerinle beraber nice yıllar geçirmen dileğiyle..!
Teşekkürler

Ooooo Olcan yaşlanıoruz teker teker:)
Doğumgünün kutlu olsun..
Bir pastanu çok görmezsin işalla:)
Sana nice sağlıklı, mutlu yıllar dilerim canım....
Beraber nice senelere vın vın yapalım...:rendeer:
Teşekkür ederim, seneye doğum günümde söz bu kadar süründürmeyeceğim...:cherry:

Doğum günün kutlu olsun Olcan'ım. :)
İyiki doğdun. Nice senelere.. ::wish::
Teşekkür ettim most:)

kanka ben aradım süprüs patrti demedi bana hiç...
istemiyomu yoksam bizi:mrgreen:
Sana yok, ona vardır belki:p

Doğum günün kutlu olsun Olcan abi :) Nice mutlu yıllar dilerim :rendeer:
Sağ ol Haluk..

Ooo Olcanım test pilotum bir yaşı daha yemiş bitirmiş. Nice senelere, tekerin hep düz bassın. :rendeer:
Afiyet oldu:p Nice senelerde hep beraber...

Doğum günün kutlu olsun nice sağlık dolu günler dileğiyle::wish::
Teşekkür ederim.

olcan abı dogum gunun kutlu olsun mutlu olsun daha nıce senelere :rendeer:
Sağ ol Selçuk.

Olcan dostum nice senelere
Teşekkürler..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst