Doğum Günün Kutlu olsun Khutuck

Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Doğum günü mü? O da ne be?

O böyle şeylere inanmaz ki, herşey tesadüf ona göre. Doğumun ölümün bir önemi yok. Gün de neymiş, güneşin tesadüfen doğması ile oluşan şey değil mi altı üstü.

Sabah sabah çok mu pis laf soktum lan kütük :p
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Günaydın ve mutlu yıllar. :)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Doğum günü mü? O da ne be?

O böyle şeylere inanmaz ki, herşey tesadüf ona göre. Doğumun ölümün bir önemi yok. Gün de neymiş, güneşin tesadüfen doğması ile oluşan şey değil mi altı üstü.

Sabah sabah çok mu pis laf soktum lan kütük :p


İnan ben yazacaktım,hayatın acı gerçeklerini bari doğum gününde vurmayım yüzüne dedim:cherry:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Herkese teşekkürler.


Efendy_iso, mübarek ramazanda şarap mı içilir :p

@Eyong

Sana karşı boynum kıldan ince :p Yalnız geç düşmüş jeton, dündü doğum günüm :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Şu forumda beni en çok güldüren, ve en sevdiğim arkadaşlarımdan birtanesisin. Hiç tanışmamış görüşmemiş olsakta içindeki iyilik ve neşeği hissedebiliyorum. Yeni yaşının mutluluk getirmesini dilerim, iyiki doğdun iyiki varsın... MUTLU YILLAR ! :rendeer::rendeer:
Bir gün tanışmak ümidiyle :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst