- Katılım
- 10 May 2005
- Mesajlar
- 4,906
- Motosikleti
- Harley Davidson Softail 107
Doğum günü mü? O da ne be?
O böyle şeylere inanmaz ki, herşey tesadüf ona göre. Doğumun ölümün bir önemi yok. Gün de neymiş, güneşin tesadüfen doğması ile oluşan şey değil mi altı üstü.
Sabah sabah çok mu pis laf soktum lan kütük
O böyle şeylere inanmaz ki, herşey tesadüf ona göre. Doğumun ölümün bir önemi yok. Gün de neymiş, güneşin tesadüfen doğması ile oluşan şey değil mi altı üstü.
Sabah sabah çok mu pis laf soktum lan kütük