- Katılım
- 12 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,676
Arkadaşlar iyi dilekleriniz için ne kadar teşekkür etsem az... :rendeer:
Hep birlikte, sağlık dolu, mutlu, başarılı, 2 teker üzerinde, kazasız nice seneler bizlerin olsun... Bu kadar çok tebriği bir arada hiç almamıştım
Tüm arkadaşlarıma, büyüklerime, MT ailesine çok teşekkür ediyorum... İyki varsınız... Burda olmaktan çok mutluyum... ::melek02:
Hep birlikte, sağlık dolu, mutlu, başarılı, 2 teker üzerinde, kazasız nice seneler bizlerin olsun... Bu kadar çok tebriği bir arada hiç almamıştım
Tüm arkadaşlarıma, büyüklerime, MT ailesine çok teşekkür ediyorum... İyki varsınız... Burda olmaktan çok mutluyum... ::melek02: