offfff seninkide çok kötüymüş be:queen: bizde burada askerimiz orada bizi korur diyoruz akşamları rahat yatıyoruzşimdiden ben nöbetlere başlayayım bari NE OLUR NE OLMAZ
![]()
forrapım tuncerim doğum günün kutlu olsun nice senelere:rendeer:
doğum günün kutlu olsun kardeşim
aman sen simdi baslamada yine askerlik anılarına 3 ay dikilmeyelim burada :queen:
Dogum gunun kutlu olsun forrap kardesim.
Allah nice hayırlı uzun omurler nasip etsin.:rendeer:
Nice mutlu kutlu yıllara Forrap.
Doğum günün kutlu olsun.![]()
ah yavrum benim bee.. çok vakit geçirmek nasip olmasada dostluğu kalbinden çıkan bir adam..
canım benim, allah sana yeni yaşında hayırlı tezkereler nasip etsin ve dilediğin her şeyin en iyisini en güzelini en durusunu nasip etsin:rendeer:
Nice mutlu yıllara Tuncer'cim.. :salut:
Forrapım tuncerim askerim nice mutlu yıllara kardeşim.
doğum günün kutlu olsun tuncer abim iyiki varsın
Nice yıllara abii :rendeer:
İyi ki doğdun kardeşim..:rendeer:
Mutlu, kutlu, coşkulu, sağlıklı, başarılı, iki tekerli, bol silindirli, çok diskli, çok beygirli, bol baharatlı, az salçalı, acısız ve turşusuz yıllar dilerim..:rendeer: (Sona doğru saçmalamış olabilirim, hepsini okumayın boşuna)
*Bir de tek tekerlek:wiinkk: temennim olacaktı ama ucu bana dokunacağından bu sene unutalım onu...:cherry:
Bu nasıl ikizlik arkadaş, iller farklı dedik ses çıkarmadık, doğum günleri de tutmadı, gecikme için özür dilerim ayrıca...
Kutlamayı ilk fırsatta İzmir'de mi, İstanbul'da mı yapıyoruz, hazırlanayım ona göre![]()