Doğum Günün Kutlu olsun ASKERİM forrap' ım

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İyi ki doğdun kardeşim..:rendeer:

Mutlu, kutlu, coşkulu, sağlıklı, başarılı, iki tekerli, bol silindirli, çok diskli, çok beygirli, bol baharatlı, az salçalı, acısız ve turşusuz yıllar dilerim..:rendeer: (Sona doğru saçmalamış olabilirim, hepsini okumayın boşuna:p)

*Bir de tek tekerlek:wiinkk: temennim olacaktı ama ucu bana dokunacağından bu sene unutalım onu...:cherry:

Bu nasıl ikizlik arkadaş, iller farklı dedik ses çıkarmadık, doğum günleri de tutmadı:p, gecikme için özür dilerim ayrıca...

Kutlamayı ilk fırsatta İzmir'de mi, İstanbul'da mı yapıyoruz, hazırlanayım ona göre:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
offfff seninkide çok kötüymüş be:queen: bizde burada askerimiz orada bizi korur diyoruz akşamları rahat yatıyoruz :p şimdiden ben nöbetlere başlayayım bari NE OLUR NE OLMAZ :p

Valla sizi korumayı çok isterdim abi.Ama onun yerine sindrella hazırlıyorum,vodka vişne veriyorum,bira açıyorum..
Her şehit haberiyle de üzülüp böyle bir askerlik yapıyor olmaktan utanıyorum:farao:

forrapım tuncerim doğum günün kutlu olsun nice senelere:rendeer:

Çok teşekkürler Rola :cat:


doğum günün kutlu olsun kardeşim

Teşekkürler :wiinkk:

aman sen simdi baslamada yine askerlik anılarına 3 ay dikilmeyelim burada :queen:


Dogum gunun kutlu olsun forrap kardesim.
Allah nice hayırlı uzun omurler nasip etsin.:rendeer:

Teşekkürler Cerrahi..Nice yıllara hep beraber inşallah.

Nice mutlu kutlu yıllara Forrap.
Doğum günün kutlu olsun. :)

Çok teşekkürler :cat:

ah yavrum benim bee.. çok vakit geçirmek nasip olmasada dostluğu kalbinden çıkan bir adam..
canım benim, allah sana yeni yaşında hayırlı tezkereler nasip etsin ve dilediğin her şeyin en iyisini en güzelini en durusunu nasip etsin:rendeer:

Duygular karşılıklı inan,acayip bir pozitif elektriğin var :wiinkk:
Kaldığımız yerden devam edicez inşallah,koca bir 8,5 ayım daha var..
Çok teşekkürler Gökhan,hep beraber nice yıllar,nice yaşlarımız geçer inşallah :rendeer:

Nice mutlu yıllara Tuncer'cim.. :salut:

Çok teşekkürler abi,hep beraber nice yıllara :salut:

Forrapım tuncerim askerim nice mutlu yıllara kardeşim.

Çok teşekkürler Wallaceım :)
Hep beraber..

doğum günün kutlu olsun tuncer abim iyiki varsın

Teşekkürler Faruk :wiinkk:

Nice yıllara abii :rendeer:

Teşekkürler dostum..

İyi ki doğdun kardeşim..:rendeer:

Mutlu, kutlu, coşkulu, sağlıklı, başarılı, iki tekerli, bol silindirli, çok diskli, çok beygirli, bol baharatlı, az salçalı, acısız ve turşusuz yıllar dilerim..:rendeer: (Sona doğru saçmalamış olabilirim, hepsini okumayın boşuna:p)

*Bir de tek tekerlek:wiinkk: temennim olacaktı ama ucu bana dokunacağından bu sene unutalım onu...:cherry:

Bu nasıl ikizlik arkadaş, iller farklı dedik ses çıkarmadık, doğum günleri de tutmadı:p, gecikme için özür dilerim ayrıca...

Kutlamayı ilk fırsatta İzmir'de mi, İstanbul'da mı yapıyoruz, hazırlanayım ona göre:)

Olcanım,çok teşekkürler kardeşim :)
Bütün iyi dileklerinin ikimiz içinde birlikte gerçekleşmesi dileğiyle..Bazen ne araya giren mesafeler,ne de farklar dostluklara engel olabilir,bizimkisi de böyle bence,dostluk kelimesinin ilerisinde,mesafelerin gerisinde..
Kutlamayı şimdilik gönüllerde yaptık,dönünce zaten döndüğüm gün asıl doğum günümdür :)
Kendine çoook iyi bak kardeşim :rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Tuncerim gecikme nedeniyle senden özür dileriz:salut:

Doğum günün kutlu olsun ve tüm sevdiklerinle nice sağlık dolu günler yaşaman dileğiyle:rendeer:

Marina & Özer
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst