Doğum Günün Kutlu olsun ASKERİM forrap' ım

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
kardesimmmmm, dogum gunun kutlu olsun... dur aklima gelmisken sana bi torpil daha yaptirayim...:)

Gulsen de yanimda sana cok cok selam soyluyor ve de hayirli teskereler diliyor...


Fazla icme;)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Doğum günün kutlu olsun moooddduduum.... :rendeer::rendeer: Aman kaptırıp fazla içmeyesin..... :wiinkk:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ülen böle askerlikmi olur ... adam paso nette ..

nice yıllara ....:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bu güne kadar doğumgünü kutlamamış,bahsini bile açmamıştım pek aram iyi olmadığı için.Facebook saolsun ne diyim.Tarihi değiştirecektim aslında ama unuttum :) Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için..:rendeer:

Erhan ım Vascom,öncelikle sana teşekkürler :rendeer:
Gelinceye kadar kaybolma ortalıktan aman :)

kardesimmmmm, dogum gunun kutlu olsun... dur aklima gelmisken sana bi torpil daha yaptirayim...:)

Gulsen de yanimda sana cok cok selam soyluyor ve de hayirli teskereler diliyor...


Fazla icme;)

Teşekkürler Çikin çocuğum :) Bana yaptırdığın tüm torpiller için sana minnettarım :) Sana "hadi baba yine yap,baba yine yap" şarkısını gönderiyorum :) Bir de unutma,senin bana yaptırdığın torpillerin mislisini sen askere gittiğinde ben sana yaptırıcam unutma -torun- :)
Gülşen'e sende selam söyle..:wiinkk:
Kendinize iyi bakın..


Doğum günün kutlu olsun moooddduduum.... :rendeer::rendeer: Aman kaptırıp fazla içmeyesin..... :wiinkk:

Saol Alper abim :) Dozajını iyi tuttururum abi bilirsin :p Askeriyede daha da iyi tutturmak zorundayım malum :) Önümüzdeki haziran da orada olmak istiyorum :p

Nice mutlu yıllara Tuncer 'im :) Özledik, hadi dön artık..
Teşekkürler Gürki..
Bende sizi özledim abi..Ne diyelim," Beklenen gün gelecekse çekilen acılar kutsaldır " :wiinkk:
Özgürlüğün tadını benim yerime de çıkarın :)

ülen böle askerlikmi olur ... adam paso nette ..

nice yıllara ....:rendeer:

Benden de ancak bu kadar asker olurdu abi,devlet de bana göre bir askerlik ayarlamış işte:) İçinde kamuflaj bile olmayan..
Barımda net var,o yüzden online ım sürekli..
Sen askerliğini ne olarak yaptın "komando","piyade","bordo bereli" derken herkes ben de barmen diyeceğim,hala bu fikre alışabilmiş değilim.Şaka yönü bir tarafa,ciddi olarak zoruma gidiyor,vatan borcu diye geldik ne yapıyoruz.Rahatım ama böyle bir askerliği hiç düşünmemiştim,zaten rahat olmaya da gelmemiştim..Neyse kısmette bu varmış.

Doğum günün kutlu olsun Tuncer..nice yıllara..hayırlı tezkerelere..:)

Nice Mutlu yıllar dilerim Tuncer abi... :rendeer:

nice mutlu seneler forrap.:rendeer:

mutlu yıllar :rendeer:

Teşekkürler arkadaşlar :cat:

nice mutlu saglikli yıllara tuncer..:rendeer::rendeer::rendeer:

Teşekkür ederim Aydemir abi :cat:

Forrapppp dogum günün kutlu olsun kumandanımm :)

Eyvallah Zigim :) Çok teşekkürler..
Özledim senin ybr sürüşünü görmeyi :) Totonu seleye yan koyuşunu :p



kardeşim dogum günün mutlu olsun mutlu ol senelerce sana boncuktan gül yaptım konacak pencerene :)

üzledik...

Saolasın abi :)
Bizim Erler o gül koğuşun penceresine konarsa ondan gül reçeli yaparlar ama olsun,düşünmen yeterli :p

d.günün kutlu olsun tuncer,izmir seni özlemiş çabuk dön.

Bende hepsini özledim abi,burada çok iyi anladım ki aslında bir çok insandan daha çok yaşamayı biliyoruz.MT İzmir deki herkes özellikle hayat dolu.Her ne kadar arada ufak sarsıntılar olsa da temellerimiz çok kuvvetli.Gözümde tütüyor inanın her buluşmamız,herkes..

Canım arkadaşım benim.. Doğum günün kutlu olsun.. Sağlıklı,mutlu, huzurlu bir ömrün hayatında hep Tubiş'cik olsun.. :p Seni özlüyoruz... :rendeer:

Hem iyi dileklerini hem beddualarını aynı mesajda belirtmek zorundamısın :queen: Şaka bir yana,rahatsız bir arkadaşımsın ama tatlı bela gibisin,hep ol hayatımda evet :rendeer:
Çok teşekkürler :wiinkk:

dogum günün kutlu olsun forrap :rendeer:

Doğum günün kutlu olsun Tuncer'im. Nice senelere. ::wish::

Askerlik ne zaman bitiyor senin? Ne kadar kaldı?

Teşekkürler dostum :)
Askerlik daha çok var maalesef.Haziran sonuna doğru bitiyor,diğer bir değişle şuan okuldayım,okullar kapanınca gelicem :cat:

Doğum günün kutlu olsun tuncer. Sağlıklı ve mutlu nice yıllara:rendeer:

Saol kardeşim Gökhan ım :)
Hep beraber inşallah..


iyiki doğdun paşam..doğumgünün kutlu olsun:rendeer:

Aykutum çatkutum,çok teşekkürler :) Sende iyi ki doğdun ve iyi ki MT yi tıkladın :) Seni tanıdığım için çok mutluyum inan :cat:
Seni de acayip özledim inan..

Nice mutlu ve sağlıklı yıllar Tuncer..:rendeer:



Tezkereye az kaldı..
Sayılı gün tez gelir geçermiş...:cat:
Şunun surasında ne kaldı ki..:wiinkk:

Teşekkürler Gergerli abim :)
De öyle pek az kalmış sayılmaz gerçekçi olmak gerekirse :) 8,5 ay civarı var daha..Üniversiteyi bırakmasaydım,bitirip gitseydim şimdiye bitmiş olacaktı tabi:)
Kaderde böylesi varmış ne diyim :)

Mutlu yıllar.
Hayırlı tezkereler...

Teşekkürler :cat:

Murat Abi öle deme yaw...Benim iki ay oldu geleli yapması söylemesinden daha zor valla millet daha dün gittin diyince huylanıyorum:queen::queen:

Forrabım gel yine şöyle toplanalım gezelim...Doğum günün kutlu olsun:rendeer:

Yeni askerden gelen insan nasılda belli oluyor :p
İnşallah gelicem,doğru düzgün bir organizasyon yapıcaz :wiinkk:
Teşekkürler.

nice yıllara..::fool::

Teşekkürler Emin :)

mutlu yıllar tuncer. yeni yaşında her şey gönlünce olsunn :rendeer: :rendeer::rendeer:

Teşekkürler Böceeek :) Hep beraber nice yıllara inşallah :rendeer:


happy birthday to you

Teşekkürler :)

nice mutlu yıllara... sağlıklı uzun yıllar senin olsun

Teşekkürler :cat:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Doğum günün kutlu olsun abi.Nice yıllara sağlıklı mutlu erişmen dileğiyle.
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
iyiki doğdun forrap


ya bi dakka kardeşim ya bu nasıl askerlik ya internet minternet yeni çıktı bu bizim zamanımızda yoktu böle bişey:p:cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tuncerim senin adına burada pasta keseriz biz, afiyetlede yeriz sen hiç merak etme :queen:
ASKERLİK KAÇINILMAZSA ZEVK ALMAYA ÇALIŞ :wiinkk:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
tuncerim senin adına burada pasta keseriz biz, afiyetlede yeriz sen hiç merak etme :queen:
ASKERLİK KAÇINILMAZSA ZEVK ALMAYA ÇALIŞ :wiinkk:

Bende öyle yapıyorum abi,felsefem aynen bu :) Dalgaya alıyorum şuan,bakalım hayırlısı..
Zaten askerlikle pek alakalı bişeyim yok biliyosunuz..

Nice yıllara hep beraber Cengiz abim :rendeer: Yengeye,Ceren e selam..

iyiki doğdun forrap


ya bi dakka kardeşim ya bu nasıl askerlik ya internet minternet yeni çıktı bu bizim zamanımızda yoktu böle bişey:p:cherry:

Orduevinde askerim ben,askeriyeyle pek alakası yok,daha çok 4 yıldızlı bir otelde çalışıyor gibiyim..
Teşekkürler iyi dilekleriniz için..

Doğum günün kutlu olsun abi.Nice yıllara sağlıklı mutlu erişmen dileğiyle.

Çok teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Benden de ancak bu kadar asker olurdu abi,devlet de bana göre bir askerlik ayarlamış işte:) İçinde kamuflaj bile olmayan..
Barımda net var,o yüzden online ım sürekli..
Sen askerliğini ne olarak yaptın "komando","piyade","bordo bereli" derken herkes ben de barmen diyeceğim,hala bu fikre alışabilmiş değilim.Şaka yönü bir tarafa,ciddi olarak zoruma gidiyor,vatan borcu diye geldik ne yapıyoruz.Rahatım ama böyle bir askerliği hiç düşünmemiştim,zaten rahat olmaya da gelmemiştim..Neyse kısmette bu varmış.

Haline şükret :)

Türkiye 'nin 2. en büyük orduevinde benim gibi otel çavuşu olsaydın da resepsiyonda günde 18 saat mesai yapsaydın nolacaktı acaba :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Haline şükret :)

Türkiye 'nin 2. en büyük orduevinde benim gibi otel çavuşu olsaydın da resepsiyonda günde 18 saat mesai yapsaydın nolacaktı acaba :queen:

offfff seninkide çok kötüymüş be:queen: bizde burada askerimiz orada bizi korur diyoruz akşamları rahat yatıyoruz :p şimdiden ben nöbetlere başlayayım bari NE OLUR NE OLMAZ :p
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
forrapım tuncerim doğum günün kutlu olsun nice senelere:rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Haline şükret :)

Türkiye 'nin 2. en büyük orduevinde benim gibi otel çavuşu olsaydın da resepsiyonda günde 18 saat mesai yapsaydın nolacaktı acaba :queen:

aman sen simdi baslamada yine askerlik anılarına 3 ay dikilmeyelim burada :queen:


Dogum gunun kutlu olsun forrap kardesim.
Allah nice hayırlı uzun omurler nasip etsin.:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Nice mutlu kutlu yıllara Forrap.
Doğum günün kutlu olsun. :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ah yavrum benim bee.. çok vakit geçirmek nasip olmasada dostluğu kalbinden çıkan bir adam..
canım benim, allah sana yeni yaşında hayırlı tezkereler nasip etsin ve dilediğin her şeyin en iyisini en güzelini en durusunu nasip etsin:rendeer:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Nice mutlu yıllara Tuncer'cim.. :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst