Bu güne kadar doğumgünü kutlamamış,bahsini bile açmamıştım pek aram iyi olmadığı için.Facebook saolsun ne diyim.Tarihi değiştirecektim aslında ama unuttum

Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için..:rendeer:
Erhan ım Vascom,öncelikle sana teşekkürler :rendeer:
Gelinceye kadar kaybolma ortalıktan aman
kardesimmmmm, dogum gunun kutlu olsun... dur aklima gelmisken sana bi torpil daha yaptirayim...
Gulsen de yanimda sana cok cok selam soyluyor ve de hayirli teskereler diliyor...
Fazla icme
Teşekkürler Çikin çocuğum

Bana yaptırdığın tüm torpiller için sana minnettarım

Sana "hadi baba yine yap,baba yine yap" şarkısını gönderiyorum

Bir de unutma,senin bana yaptırdığın torpillerin mislisini sen askere gittiğinde ben sana yaptırıcam unutma -torun-

Gülşen'e sende selam söyle..:wiinkk:
Kendinize iyi bakın..
Doğum günün kutlu olsun moooddduduum.... :rendeer::rendeer: Aman kaptırıp fazla içmeyesin..... :wiinkk:
Saol Alper abim

Dozajını iyi tuttururum abi bilirsin

Askeriyede daha da iyi tutturmak zorundayım malum

Önümüzdeki haziran da orada olmak istiyorum
Nice mutlu yıllara Tuncer 'im

Özledik, hadi dön artık..
Teşekkürler Gürki..
Bende sizi özledim abi..Ne diyelim," Beklenen gün gelecekse çekilen acılar kutsaldır " :wiinkk:
Özgürlüğün tadını benim yerime de çıkarın
ülen böle askerlikmi olur ... adam paso nette ..
nice yıllara ....:rendeer:
Benden de ancak bu kadar asker olurdu abi,devlet de bana göre bir askerlik ayarlamış işte

İçinde kamuflaj bile olmayan..
Barımda net var,o yüzden online ım sürekli..
Sen askerliğini ne olarak yaptın "komando","piyade","bordo bereli" derken herkes ben de barmen diyeceğim,hala bu fikre alışabilmiş değilim.Şaka yönü bir tarafa,ciddi olarak zoruma gidiyor,vatan borcu diye geldik ne yapıyoruz.Rahatım ama böyle bir askerliği hiç düşünmemiştim,zaten rahat olmaya da gelmemiştim..Neyse kısmette bu varmış.
Doğum günün kutlu olsun Tuncer..nice yıllara..hayırlı tezkerelere..
Nice Mutlu yıllar dilerim Tuncer abi... :rendeer:
nice mutlu seneler forrap.:rendeer:
Teşekkürler arkadaşlar :cat:
nice mutlu saglikli yıllara tuncer..:rendeer::rendeer::rendeer:
Teşekkür ederim Aydemir abi :cat:
Forrapppp dogum günün kutlu olsun kumandanımm
Eyvallah Zigim

Çok teşekkürler..
Özledim senin ybr sürüşünü görmeyi

Totonu seleye yan koyuşunu
kardeşim dogum günün mutlu olsun mutlu ol senelerce sana boncuktan gül yaptım konacak pencerene
üzledik...
Saolasın abi
Bizim Erler o gül koğuşun penceresine konarsa ondan gül reçeli yaparlar ama olsun,düşünmen yeterli
d.günün kutlu olsun tuncer,izmir seni özlemiş çabuk dön.
Bende hepsini özledim abi,burada çok iyi anladım ki aslında bir çok insandan daha çok yaşamayı biliyoruz.MT İzmir deki herkes özellikle hayat dolu.Her ne kadar arada ufak sarsıntılar olsa da temellerimiz çok kuvvetli.Gözümde tütüyor inanın her buluşmamız,herkes..
Canım arkadaşım benim.. Doğum günün kutlu olsun.. Sağlıklı,mutlu, huzurlu bir ömrün hayatında hep Tubiş'cik olsun..

Seni özlüyoruz... :rendeer:
Hem iyi dileklerini hem beddualarını aynı mesajda belirtmek zorundamısın :queen: Şaka bir yana,rahatsız bir arkadaşımsın ama tatlı bela gibisin,hep ol hayatımda evet :rendeer:
Çok teşekkürler :wiinkk:
dogum günün kutlu olsun forrap :rendeer:
Doğum günün kutlu olsun Tuncer'im. Nice senelere. ::wish::
Askerlik ne zaman bitiyor senin? Ne kadar kaldı?
Teşekkürler dostum
Askerlik daha çok var maalesef.Haziran sonuna doğru bitiyor,diğer bir değişle şuan okuldayım,okullar kapanınca gelicem :cat:
Doğum günün kutlu olsun tuncer. Sağlıklı ve mutlu nice yıllara:rendeer:
Saol kardeşim Gökhan ım
Hep beraber inşallah..
iyiki doğdun paşam..doğumgünün kutlu olsun:rendeer:
Aykutum çatkutum,çok teşekkürler

Sende iyi ki doğdun ve iyi ki MT yi tıkladın

Seni tanıdığım için çok mutluyum inan :cat:
Seni de acayip özledim inan..
Nice mutlu ve sağlıklı yıllar Tuncer..:rendeer:
Tezkereye az kaldı..
Sayılı gün tez gelir geçermiş...:cat:
Şunun surasında ne kaldı ki..:wiinkk:
Teşekkürler Gergerli abim
De öyle pek az kalmış sayılmaz gerçekçi olmak gerekirse

8,5 ay civarı var daha..Üniversiteyi bırakmasaydım,bitirip gitseydim şimdiye bitmiş olacaktı tabi

Kaderde böylesi varmış ne diyim
Mutlu yıllar.
Hayırlı tezkereler...
Teşekkürler :cat:
Murat Abi öle deme yaw...Benim iki ay oldu geleli yapması söylemesinden daha zor valla millet daha dün gittin diyince huylanıyorum:queen::queen:
Forrabım gel yine şöyle toplanalım gezelim...Doğum günün kutlu olsun:rendeer:
Yeni askerden gelen insan nasılda belli oluyor
İnşallah gelicem,doğru düzgün bir organizasyon yapıcaz :wiinkk:
Teşekkürler.
Teşekkürler Emin
mutlu yıllar tuncer. yeni yaşında her şey gönlünce olsunn :rendeer: :rendeer::rendeer:
Teşekkürler Böceeek

Hep beraber nice yıllara inşallah :rendeer:
Teşekkürler
nice mutlu yıllara... sağlıklı uzun yıllar senin olsun
Teşekkürler :cat: