Vaayyy, cengüzz abim doğum günün kutlu olsun.. 41 kere maaşallah
Doğum günü hediyesi olarak sana imzalı bi resmimi göndericem :queen:
Daha nice nice yıllar dilerim, iyiki doğdun :rendeer:
yapma pınar kalbim dayanmaz :rendeer:ben gelir seni fuarda canlı görürüm :cat:sanıyorum ve umuyorum bu sene stand ta sen hostes olcakmışsın :queen:
TEŞEKKÜR EDERİM iyi dileklerin için, resim konusunuda unuturum sanma YAZIN ALIRIM![]()