Doğum Günün Kutlu Olsun APV41

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Vaayyy, cengüzz abim doğum günün kutlu olsun.. 41 kere maaşallah :)

Doğum günü hediyesi olarak sana imzalı bi resmimi göndericem :queen:

Daha nice nice yıllar dilerim, iyiki doğdun :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Vaayyy, cengüzz abim doğum günün kutlu olsun.. 41 kere maaşallah :)

Doğum günü hediyesi olarak sana imzalı bi resmimi göndericem :queen:

Daha nice nice yıllar dilerim, iyiki doğdun :rendeer:

yapma pınar kalbim dayanmaz :rendeer:ben gelir seni fuarda canlı görürüm :cat:sanıyorum ve umuyorum bu sene stand ta sen hostes olcakmışsın :queen:

TEŞEKKÜR EDERİM iyi dileklerin için, resim konusunuda unuturum sanma YAZIN ALIRIM :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Doğum günün kutlu olsun APV41, nice senelere:rendeer:
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
284
her ne kadar tanımasamda "DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN NİCE MUTLU YILLARA"
umarım bir gün tanışırız :)
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Cengizcim her ne kadar dün görüştüysekde , yinede buraya yazmak istedim.
İyiki doğdun iyiki seni tanıdım,Ailen ve dostlarınla daha nice mutlu yıllara.
Pazar günü DOĞA YÖRÜK ÇADIRINDA görüşmek üzere:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
cengiz sen bakma o yaşlandın diyenlere,gençleşiyon sen doğumgünün kutlu olsun,yeniyaşın sana ve ailene sağlık mutluluk başarı ve huzur getirsin,seni seviyoruz istanbuldan hepimizden hepinize selamlar.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Adaşım nice mutlu yıllara,üzülme 40 sendromu çabuk geçer bizi bu saatten sonra ne paklar bilmiyorum,birde hayat 40 ından sonra başlar.Allah uzun ömürler versin
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Yeni yaşın kutlu olsun Cengiz Abi. Yeni yaşının sana sağlık, mutluluk, ve huzur getirmesi dileğiyle.:cat:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
doğum gününüz kutlu olsun cengiz bey...sağlıklı mutlu nice yıllara...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ikaçtane doğumgünü partisi resmi çekmişim müsait olunca gün içinde yüklerim...ama asıl fotolar serçeyadagitardandoda....

tekrar mutlu seneler cengiz abicim..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Cengiz abi (APV41) Doğum günün kutlu olsun.. Allah sevdiklerinle beraber sağlıklı, huzurlu nice uzun ömürler nasip etsin inşallah.... :rendeer::rendeer::rendeer:

dogum_gunu_03.gif



ben kuruda erken kutlamışım ama o arada siz kutlamadaymışsınız meğersem :p bari burdada kutlayım allah uzun ömür versin abi..
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Cengiz abi doğum günün kutlu olsun umarım hayatının kalan kısmı ilk yarısından daha güzel olur.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Cengiz abicim nice mutlu ve sağlıklı seneler senin ve sevdiklerinin olsun..:rendeer:

Allah seni sevdiklerine bağışlasın..Tekerin düz bassın..:cat:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
cengiz abim .. nice mutlu senelere (:) yeni yaşındada bol bol motorlu uzun yıllar dilerim .. abim .. sevdiklerine ve sana saglık mutluluk versin .. iyiki dogdun
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
yapma pınar kalbim dayanmaz :rendeer:ben gelir seni fuarda canlı görürüm :cat:sanıyorum ve umuyorum bu sene stand ta sen hostes olcakmışsın :queen:

TEŞEKKÜR EDERİM iyi dileklerin için, resim konusunuda unuturum sanma YAZIN ALIRIM :p

Anlaştık :wiinkk:

Fuarda canlı canlı mı görücen?? Gelmeden haber verde saklanıyım, yavaş yavaş kendimi göstertirim.. Maazallah kalp falan :queen:
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Nice yıllara.
Hayat 40 ından sonra başlarmış " bunu kim niye sölemiş bilmiyorum ama anlamak için 40 a gelmek lazım galiba:)"
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst