Hıc kutlamıyacaz sandın di mi? aslında belkliyomus bi surpriz... evet evet yanlis tahmin degil, Angarali alp tunay in gerceklestirdigi guzel organizasyon sayesinde, ben, chatkut, gittardando&sercedaNdo, bekirboy

, karmacoma, forrap, trtarık ve wallce ın katılımıyla kendisine guzel bi baskin gerceklestirildi... biz baskından memnun kalıp cok begendık, en kısa zamanda bi daha gidecegiz.. Insallah sen de memnun kalmıssındır Cengiz abi
nice nice yıllara, hep birlikte motor ustunde, aile yaninda, mangal basinda gecirmen dilegiyle, seni seviyoruzzz...