Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Doğukaradeniz Turunda Eşlik Edecek Arkadaşlar Ariyorum...
Selamlar, 5-14 temmuz arası İst.dan çıkıp Batum a kadar uzanmayı planlıyorum. Dönüşü Artvin üzerinden Erzurum ya da Kars a geçip doğu ekspresi ile yapmayı düşündüm. Şu an tek motorum, katılmak isteyen olursa görüşmek üzere..Egemen
Selamlar ;
Artvin'de akrabalarım var, eniştemde TA var.. Eğer orada bir mola vermek istersen (pişman olmazsın, bi yemekler var :cherry: ) eğer telefonunu verebilirim... Motor gurupları var, misafir ederler seni.. :wiinkk:
Transalp'inle benim için bir sürü fotograf çeker misin ? :salut: :salut:
uffffffffffffffff keşke Orduda olsayadım şimdi senide yalnız bırakmazdım ama nafile walla uzaklardayım şimdi ama giderken sahil yolunu takip etcen heralde bu arada ORDU dan geçerken bi durum olursa hatta olmasada ana yolda hemen sağda görürsün AŞÇI MOTOR diye honda bayii var istersen oraya uğrar motorun orasnı burasını baktırabilrsin bide sen bi samsun MT ye yaz bakalım millet gezmiozmu die söylenip duruodu belki senle gelecek arkadasşlar çıkar şimdiden ylun açık olsun...