Doğukaradeniz Turunda Eşlik Edecek Arkadaşlar Ariyorum...

Katılım
29 Ara 2006
Mesajlar
2
Selamlar, 5-14 temmuz arası İst.dan çıkıp Batum a kadar uzanmayı planlıyorum. Dönüşü Artvin üzerinden Erzurum ya da Kars a geçip doğu ekspresi ile yapmayı düşündüm. Şu an tek motorum, katılmak isteyen olursa görüşmek üzere..Egemen
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
Çok güzel bir fikir ve gezi olacağını düşünüyorum.Keşke altımda şöyle bir enduro olsaydı da ben sana eşlik edebilseydim.:)
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
122
nasııl

sardegna-enduro.jpg
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Selamlar ;
Artvin'de akrabalarım var, eniştemde TA var.. Eğer orada bir mola vermek istersen (pişman olmazsın, bi yemekler var :cherry: ) eğer telefonunu verebilirim... Motor gurupları var, misafir ederler seni.. :wiinkk:

Transalp'inle benim için bir sürü fotograf çeker misin ? :salut: :salut:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
uffffffffffffffff keşke Orduda olsayadım şimdi senide yalnız bırakmazdım ama nafile walla uzaklardayım şimdi ama giderken sahil yolunu takip etcen heralde bu arada ORDU dan geçerken bi durum olursa hatta olmasada ana yolda hemen sağda görürsün AŞÇI MOTOR diye honda bayii var istersen oraya uğrar motorun orasnı burasını baktırabilrsin bide sen bi samsun MT ye yaz bakalım millet gezmiozmu die söylenip duruodu belki senle gelecek arkadasşlar çıkar şimdiden ylun açık olsun...
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
yahu motorum olsaa benimde yapacağım ilk tur karadenize olacak
ama neyse benim yerimede çıkarın tadını inşallah seneye arkadaş
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
122
Öztürk... Neden soruyorsun, biz Artvin'liyiz... Tanımayan yoktur, benim soyismim Aykan... :wiinkk: Aslen Yusufeli liyiz, ama herkes merkezde şuan.. :)

yaşar öztürk neyiniz olur oda aslen yusufelili merkezde oturuyor veya oral soy isimli tanıdıklarınız varmı
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst