Doğanın gizemli derinlikleriyle yaşamak çok güzel

Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
varlığımın üçüncü şahıslara verdiği rahatsızlıktan dolayı herkesten özür dilerim.
genel olarak tüm sitelerde fotoğraflarım silinmiştir
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
OOOOYYYYY oooooyyyyyyy oooooyyyyyyy

Ah bu endurocular yokmu!!!

Motorumu sattıracaklar sonunda.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
harika yerler harika fotolar gerçekten.
özellikle 5. resim kusursuz.:rendeer:
paylaşım için saol.
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
14
şiir tadında...

zaman yol çizgileri gibi altımızdan hızla akıp giderken o çizgilerden sapabilmek ve zamanı istenen şekilde yaşayabilmek arzusu veriyor bu resimler ve yazdıkların....
teşekkürler, bu tadı bize de aldırdığın için....
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Sağol dostum Arvasi3.Söyleyemediklerimizi,yapamadıklarımızı nasılda sanatsal biçimde döktürmüşsün yine buralara.Binlerce kez teşekkürler.Herşey gönlünce olsun...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arvasi kaptan o karlı manzara gerçektende hoş...Taraklı Yaylası olsa gerek...Abi oralara geldik ama kıymetini hiç bilemeyeceğiz...Şahsen benim ruhumda yok Dağ ve Bayır ambiansı...Ama saygı duyarız abi...
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
bu ne güzel bi usluptur.
bu nasıl bi yaşamadır, geçmişi bile o an'ın heyecanı ile.
kimin aklına gelmezki,kaçıp sığınmak doğaya...
ve saklamak sana sunulanı senden sonra gelene
saygı ve sevgiyle...

yine bizi bizden aldın be abisi :rendeer:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
way anasını ya enduro almak lazım haketten ya içim gitti yaw inş .ilerde alırım cıkarım daga tepeye :)
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Sevgili dostlar inanın bana sizleri bir an olsun alıpta uzaklara ama çok uzaklara götürebildiysem ne mutlu bana.sonsuzluk buluta özlem ve hasretten yanan ruhunuzu serinletmek isterseniz ben Burada sizler gibi dostları ağılamak için bekliyor olacağım.bir telefon mesafesinde alo deyin yeter.
05332466108 Hasan ARVASİ
SAYGILARIMLA
Tanrıdan her zaman dilemişimdir
esirgeme benden taşını toprağını
esirgeme ne olur kurt kuş börtü böcek bulutun gözyaşını
son bulsun hayatım o sonsuzluk ormanında
çürüsün bedenim karıncalarla kuru yaprak dokunuşlarında.
bazen bir gezgin otursun olmayan mezar taşımda
dualar etsin orman gülleri başucumda.
kuşlar su içsin çökmüş mezarımın çukurunda
ığıl ığıl yağmur ve esen tatlı serin bir rüzgar
ruhumu okşasın dağların başında
Hasan ARVASİ
__________________
Enduro motorum olmadan ben bir hiçim.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
abicim şu güzel şiirin için daha çok teşekkür etmeliyiz.
umarım hayalini kurduğun buluşma, geç ama seninle olur :rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
enduro ıstıyorum damardan kendıme enduro enjekte etmek ıstıyorum:))
şaka bi yana gercekten cok gusel bı yazı,resimler..
dedıklerı gıbı kusursuz
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
abicim şu güzel şiirin için daha çok teşekkür etmeliyiz.
umarım hayalini kurduğun buluşma, geç ama seninle olur :rendeer:

sevgili kaan aslında hayalini kurduğum bu buluşmaya hazırlıklı olmak lazım.
yolun sonu toprak herkes onu tadacak dedikleri gibi mutlu ve huzurlu olarak gitmek güzel olmazmı.bu dünyada Allahın verdiği güzellikleri doya doya ama meşru olatrak yaşamak ve ona teslim olmak ne güzel olur bilirmisin.çünkü o bizim gördüklerimizden yaşadıklarımızdan daha farklı değil.doğada gördüklerimizin aynısını ona kavuştuğumuzda yaşayıp göreceğiz.
bir şiir daha patlatayım ilham geldi.

ölüm nedir bilirmisin dostum
iki dudak arasından bir nefes veriş değil
ölüm varya ölüm dirilişte hakikattır yokoluş değil.
bazen bir sevgiliye koşar gibi gitmektir ölüm
bazen bu dünyanın meşakkatinden kaçmaktır ölüm.
ama bence sevgilinin kolarına sıkı sıkı sarılıp
onun sıcaklığını tatmaktır ölüm.
+ + + + +
Hayır ebedi bir hayat var aslında
beden nedirki bu tatlı canın yanında
hiç seven inciitirmi canını
vuslata erenler bilir onun anını
yaşamağa küsmeden yaşa doğru adımlarla koş ona
koş haydi koş sevgiliye tut elinden eriş ona
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
yaw abicim şu küçük ofisin içnden aldın götürdün beni ya taaaa karlı dağların tepesine bir sonbahar yağmurundan sonra esen o tatlı serinliği hissetirdin ya bana şu küçücük ofiste Allah senden razı olsun:)
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
sevgili kardeşlerim allah sizlerdende razı olsun ve her daim hepinizi ve hepimizi kaza bela ve musibetlerden korusun.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
En sevdiigm şeydira zati yeni yerler görmek allaa bide böyle yeşilin icinde tadından yenmezz fotolar icin cok teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
En sevdiigm şeydira zati yeni yerler görmek allaa bide böyle yeşilin icinde tadından yenmezz fotolar icin cok teşekkürler :rendeer:


İzmir torbalıya selam olsun Hocam.Milli Eğitimde kenan var orada skaryalı.ona sor buraların güzelliğini anlatsın sana.Taraklı nasıl bir yer diye sorarsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst