abicim şu güzel şiirin için daha çok teşekkür etmeliyiz.
umarım hayalini kurduğun buluşma, geç ama seninle olur :rendeer:
sevgili kaan aslında hayalini kurduğum bu buluşmaya hazırlıklı olmak lazım.
yolun sonu toprak herkes onu tadacak dedikleri gibi mutlu ve huzurlu olarak gitmek güzel olmazmı.bu dünyada Allahın verdiği güzellikleri doya doya ama meşru olatrak yaşamak ve ona teslim olmak ne güzel olur bilirmisin.çünkü o bizim gördüklerimizden yaşadıklarımızdan daha farklı değil.doğada gördüklerimizin aynısını ona kavuştuğumuzda yaşayıp göreceğiz.
bir şiir daha patlatayım ilham geldi.
ölüm nedir bilirmisin dostum
iki dudak arasından bir nefes veriş değil
ölüm varya ölüm dirilişte hakikattır yokoluş değil.
bazen bir sevgiliye koşar gibi gitmektir ölüm
bazen bu dünyanın meşakkatinden kaçmaktır ölüm.
ama bence sevgilinin kolarına sıkı sıkı sarılıp
onun sıcaklığını tatmaktır ölüm.
+ + + + +
Hayır ebedi bir hayat var aslında
beden nedirki bu tatlı canın yanında
hiç seven inciitirmi canını
vuslata erenler bilir onun anını
yaşamağa küsmeden yaşa doğru adımlarla koş ona
koş haydi koş sevgiliye tut elinden eriş ona