tesekurler siyahlimuzin... e e e kopya kotu bisey degil ki, baksana bi cogumuz bunca sene nasil okuduk, sinif gectik![]()
ha bu arada, ben cektigim butun fotolari,imageshackta depoluyorum, kullanmak istedigim de tiklayip toplu halde kodlarini aliyorum boylece yukleme derdi olmuyor, sen de dene...