Doğa Motorum ve Ben

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
merhaba arkadaslar,
baktim ki Mugladan Kaptantiger guzel bi baslikla guzel fotograflar yuklemis ben de ufak bi kopya cekerek fotograflar bölümünde yer alayim dedim...

bu arada *Kaptantiger* basligin telif haklari sana aittir dostum...

12841753in7.jpg

1akm4.jpg

11858349sj4.jpg

60090485ho0.jpg

89417616qz7.jpg

54243944hc5.jpg

76693867ej1.jpg

53002105zd5.jpg

34809132yt9.jpg

22567887yr1.jpg


11oh0.jpg

12bi8.jpg

13gz8.jpg

14zk7.jpg

15on5.jpg


17fy9.jpg

18ah5.jpg

19ed6.jpg

21fc4.jpg

22by5.jpg

23dq0.jpg

24ss3.jpg

25kt7.jpg

26dp6.jpg

27ku6.jpg

28cl6.jpg

29rd3.jpg

30sa5.jpg

31cr7.jpg

32sv2.jpg

33tl0.jpg

34ud9.jpg

35ux7.jpg

36rz8.jpg

37zh9.jpg

38xk6.jpg

39ch2.jpg

40ql5.jpg

41af8.jpg

42wp6.jpg


44py8.jpg

45nf4.jpg

46te3.jpg

47vh1.jpg

48pz3.jpg

49om9.jpg
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
kopyacı seni :p
bir sürü resmi üşenmeyip yüklemişsin :cyclopsan
eline yüreğine sağlık :rendeer:
makinan ve sen de ii ikili olmuşsunuz :wiinkk:
allah sizi sen isteyene kadar heç ayırmasın :)
ii sürüşler :bounce:
fotolar kaptanınkiler kadar güzel :cat:
paylaşım için ::thanks:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
tesekurler siyahlimuzin... e e e kopya kotu bisey degil ki, baksana bi cogumuz bunca sene nasil okuduk, sinif gectik:p

ha bu arada, ben cektigim butun fotolari,imageshackta depoluyorum, kullanmak istedigim de tiklayip toplu halde kodlarini aliyorum boylece yukleme derdi olmuyor, sen de dene...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helal dostum çok iyi çalşma eline yüreğine emeğine sağlık
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Kardeşim motorunda güzel sende güzelsin nick niye ole anlamadım:) :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tezat:cherry: ....................................
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
tesekurler siyahlimuzin... e e e kopya kotu bisey degil ki, baksana bi cogumuz bunca sene nasil okuduk, sinif gectik:p

ha bu arada, ben cektigim butun fotolari,imageshackta depoluyorum, kullanmak istedigim de tiklayip toplu halde kodlarini aliyorum boylece yukleme derdi olmuyor, sen de dene...

:cherry: :cherry: :cherry:
:cat: :cat: :cat:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
152
Sercan yine iyisin Ayvalık ta bir başka güzel süper fotoğraflar cıkmış eline sağlık
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
valla hocam eline sağlık harbiden senin resimler benimkinden daha heyecanlı teşekkürler
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
uglychild akrobatik hareketler için tebrikler yakışıklısında bunuda gösterip komplekse soktun bizi o da güzel:) ancak motor üzerinde harket etmeden kaskımızı takmamız gerekmiyor mu? Sende bunu belirtecektin sanırım demi:)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
güzel resimler eline sağlık..dağ bayır dememişsin:cherry:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
güzel bir arşiv olmuş:cat: Ayvalık gibi güzel biryerde yaşamanın avantajları işde :)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel resimler ayvalıkta harika bi yerdir :cat:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
arkadaslar hepinize guzel yorumlariniz icin tesekur ederim,
bu arada resimlerin bi kismi Ayvalikta bi kismi Bodrumda birkac tanesinide İZmir civari cekilmistim...
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
116
cok guzel resımler walla cok ozendırdın bızı hee :) motorunla ıı bı ıkılı olmusunuz dewamını dılerım:)
 
Katılım
28 Ara 2006
Mesajlar
258
Hocam süper fotolar olmus ancak hepsinde tekerler yerde artık havada da bekliyoruz. =) Süper fotograflar eline saglık
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
sercan kardeşim senin üstüne resim ve yaratıcılıkta adam tanımam.sen bu işi iyi yapıyorsun vede ortalığı yakıyorsun seni gidi seni:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst