- Katılım
- 30 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,257
- Konu Yazar
- #41
tesekurler, hepimize kazasiz belasiz surusler...fotolar gerçekten harika , tebrikler
ellerin ve motorun dert görmesin :wiinkk:
nice kazasız belasız gezilere :cat:
tesekur ederim... sadece kaskasiz bir kac fotograf oldugu icin belirtme geregi duymustum...Özeleştiride bulunup bize bilinçli bir binici olduğunu söylemen bile takdire şayan.Teşekürler kendi adıma.Tekerin herzaman düz bassın.Sağlıcakla kal.
guzel yorumun icin tesekurler, motorumu bazen biraz hirpalasamda gercektende iyi anlastigimizi dusunuyorum...valla billa süper resimler
motorla bir olmuşsunuz. sanki kaynaşmışsınız motor biraz insan olmuş sen biraz motor olmuşsun![]()