Dishy Doğum Günün kutlu Olsun

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Gerçekçi olsun dedim de :mrgreen: :queen: :queen:

0027lr8.jpg


Hiç sevmem böyle merasimleri, bir an evvel pasta kesilsin diye dilek dileyip üfledim :queen:

0025tj3.jpg


Hepinizi seviyorum iyi ki varsınız :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
Doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce..:cherry: :rendeer:

TA değil de sana idareten bi bws alalım. ben öyle yaptım. "O scooter" deme şimdi..! en azından lastikleri enduro :queen: :queen:

 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Benim bir scooterım var zaten, gözünde bozukluk yoktur inşallah :p :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sağol Nurullah bende memnunum, teşekkürler :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
scooter ın olduğunu biliyorum ama bu enduro scooter:queen:

ayrıca ben gözlük kullanıyorum, dalga mı geçiyorsun :queen:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Doğum günün kutlu olsun Tuğba. :rendeer:

Nice yıllara sağlık ve esenlik içinde girmeni diliyorum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kıs iyiki doğmuşsun...Ne zaman doğmuşsun haberimiz olmadı?.....:p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
mutlu yıllar sana mutlu yıllar sana mutlu yıllar mutlu yıllar mutlu yıllar sana
iyi ki doğdun dishy iyi ki doğdun dishy iyi ki doğdun iyi ki doğdun iyi ki doğdun dishy ::wish::
hayatının pembe kadar güzel geçmesi ümidi ile :rendeer:

::pembe:: ::biggrinn ::sefereee ::plus1:: ::haapppy: ::shake2:: ::comico:: ::xblink:: ::melek02: ::160:: ::142:: ::138: ::meleeek: ::sorcerer ::blushani ::cheeeeer ::zwink:: ::piloot:: ::pulp::
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Doğum günün kutlu olsun.
Her anını paylaşmak istediklerine birlikte geçirmen dileğiyle.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
ya ben baya bi geriden takip ediyorum topiğide gec farkettım kusura bakmayın tuğba hanım.Doğum gününüz kutlu olsun.Biraz gec oldu ama kusurumuza bakmayın artık.Daha nice senelerde sewdiklerinizle bir ömür boyu mutlu olmanız dileğiyle.:wiinkk:
İnşallah 90-100 sene yaşarsınız da her tarafınız kırış kırış olur :queen: :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst