- Katılım
- 25 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,154
- Konu Yazar
- #21
böyle dostlukların kurulması ne kadar güzel allah muhabbetinizi artırsın :cat:
Teşekkür ederim kıllıtarkan. :rendeer:
Allah, ikitekeri seven herkesin muhabbetini artırsın.:cat:
böyle dostlukların kurulması ne kadar güzel allah muhabbetinizi artırsın :cat:
Göstermem ben aşkımı fotolarda öyle:wiinkk: Yasak :mrgreen:
bizim bildigimiz erkekler kız arkadaşlarını sevgililerinin resmini saklar seninki ters olmuş
Nasıl tahmin edemedin :cyclopsan MT li olup Antalya ya gelip Tubişe uğramayan yoktur:cherry:
Resimlerde süper..:cat: Çaylarda tavşan kanıymış.. :cat:
Ben nolicemmmm?? :salut::salut::salut: Ben uğrayacaktım da, ben seni şurdan alıvereyim diyen olmadı valla?? :farao::farao::cherry:
Gideriz hayatım elbet Serdar abinin yanınaÜzülme :wiinkk:
Ağırlarım Hakan abi, ayıpsınSeverim kalabalığı
Buyrun gelin, motorize07 de çok sevinir.
![]()
bizim oraların havasından mı suyundan mı sıcak kanlıyızdır misafir kıymetlidir tabi bu sade antalya için gecerli degil ama biz akdenizliyiz başımızn üstünde yeri vardır misafirin