teşekkürler arkadaşlar inşallah Allah hepimize uzun ve motor kullanabilecek seviyede sağlıklı bir ömür nasip eder.
@cerrahi
kardeşim 1000RR a bindiğimden beri 299 gibi acayip bir rakamı günlük hayatta kullanır oldum. yapışmış dilimize bir kere : )
@Shrieker
dostum biz doğma büyüme o mahalleliyiz bırakmayız orasını endişelenme ; )
geçmişden günümüze SS ler konulu bir araştırmam var. resim kısmını SS başlığına koyucam.
@edy
motor almış kadar oldun efe. kazadan sonra kulaklarıma tıkaç takma ihtiyacı hissediyorum. bi SS sesi duyunca delleniyorum çünkü : )
@netzo
sağol kardeşim telefon hatırlatman için