Dikmen Yaylası ve Orman İçi Gezi

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
geçtiğimiz günlerde iki gezi yaptım
1.si Dikmen Yaylasına Ümit hoca ile akşamüstü çıktık, gün batımında müthiş fotoğraflar çektik.
2.si ise orman içi yollarda tek başıma atraksiyonlu bir gezi yaptım.




Bunlar da fotoğraflar:


Ümit hoca trabzondan geldi ,burdan da memleketine geçti, onu biraz gezdirdim













Akşam üstü çok güzel çıkıyo fotoğraflar, cep telefonu çekimi







Dikmen yaylasındayız, manzaralar dehşet







bu çeşmeleri seviyorum








kolaj çalışması :)




Ümit hoca beni yakalamış :)






Bu manzaraya bayıldık, bol bol fotoğraf aldık burdan







































Gün batımını yakaladık, burda da bir sürü fotoğraf aldık, burdan zirveye çıkacaz gün batmadan



















Ümit hoca çok güzel kareler yakaladı












































Dolunayımız da var,daha ne olsun :)








ümit hocanın motoru aşağıda bıraktık, benim motorla biraz daha yukarı çıktık, ama yol çok kötü, bundan sonrasını yürüyerek çıkacağız









manzaralar şahane





























yol çok fena , iyiki motorla devam etmemişiz








zirveye yakın yerdeyiz, burda da ilginçfotoğraflar alıyoruz, daha yukarı çıkmayacağız





































dolunayı sürekli çekiyoruz

















çam ağaçlarının arasından gün batarken










güneş nerdeyse tam kırmızı ve birazdan da karanlık yüzünü gösterip vazifesini eda etmişolacak








135mm objektif farkı, dolunay ve zoom lu ve kırpılmış hali , bu arada Ümit hocanın makine eskiden benimdi :)





















Buraya kadar Dikmen yaylası gezimizdi.







Bundan sonrası da başka bir gün ormanın derinliklerine tek başıma yaptığım gezi :)
İlk önce orman içi gezi videomu izleyin.





Bunlar da fotoğraflar





Uzun süren akıllı telefon almama ısrarlarıma artık dayanamadım ve gezilerde kullanmak üzere almış bulundum
bir kaç yer işaretledim, burdan sola dönmem lazım






soldaki yol biraz kötüleşiyo sağa göre , bakalım














manzaralar süper, gölgeli ışıklı yerlerde güzel fotoğraflar çıkıyor

















yol üçe ayrıldı :)







bi bakayım nerden gitmem lazım,soldan gidecekmişim


















































makro çiçek böcek çekmeye devam :)









bu da güzel oldu :) çiçekli KLE









Sanki Amazon ormanları mübarek :)







yol şahane :)








bu da fena olmadı,böyle açıları seviyorum :)





























yol iyice bitkileşmeye başladı :)








































bu bitki zehirli olması lazım sakın yemeyin







terden şaftım kaymış, hava çok sıcak








bu arada git git bitmedi, haritaya bakıyorum tekrar, daha bayağı var düze çıkmama







yalnız bir sorun var,burda yol kötüleşiyor gibi







bi inip bakmam lazım








inmeye inerim ama çıkmaya çıkamayabilirim :) ilerde neyle karşılaşacağımı bilmiyorum, o yüzden risk almıyorum
bu arada ormandan hareket sesleri gelmeye başladı, ben yusuf yusuf






geridönüyorum bi hışımla, kökledim gazı, bi an önce medeniyete ulaşmam lazım ve çok susadım bu arada,çok su kaybettim terden






dönüşyolunda bu kurumuş ağacı çekmek için duruyorum









beni izlediğiniz için teşekkürler, bi sonraki gezide görüşmek üzere
 
Katılım
15 Mar 2014
Mesajlar
404
Motosikleti
Honda CL250 /tvs jüpiter 110
Oldukça keyifli, fotoğraflar çok güzel. Teşekkürler
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Ümit hoca ve sizin elinize ve tekerinize sağlık, benden Ümit hocaya selam söyleyin Trabzon kadırga yaylası dönüşü karşılaştık ve kendisine arka çanta kapağının açık olduğunu söyledim ve devam ettim, sis dağı yaylası sapağında ben Trabzon un yerlisi olmama rağmen bana çay ısmarladı tekrar teşekkür ediyorum. tayini dolayısı ile motoru satabilirim demişti, satmamış ve oralara kadar gelmiş buna sevindim. buda yol ayrımında çektiğim motorlarımız. cbf 150 ve pulsar 200ns.

gA223R.jpg
[/url][/IMG]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harika bir gezi raporu,keyif verici tüm yazılar gibi sindire sindire okunur bu :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Ümit hoca ve sizin elinize ve tekerinize sağlık, benden Ümit hocaya selam söyleyin Trabzon kadırga yaylası dönüşü karşılaştık ve kendisine arka çanta kapağının açık olduğunu söyledim ve devam ettim, sis dağı yaylası sapağında ben Trabzon un yerlisi olmama rağmen bana çay ısmarladı tekrar teşekkür ediyorum. tayini dolayısı ile motoru satabilirim demişti, satmamış ve oralara kadar gelmiş buna sevindim. buda yol ayrımında çektiğim motorlarımız. cbf 150 ve pulsar 200ns.
sağolun, aleykümselam, ne güzel olmuş karşılaşmanız. evet bayağı gezdi memleketine gidinceye kadar, bi sıkıntı olmadı,
ordan sis dağına da çıksaydınız beraber :)


harika bir gezi raporu,keyif verici tüm yazılar gibi sindire sindire okunur bu :)
teşekkürler Savaş abi, beğenmenize sevindim, iltifatlarınıza layık olmaya çalışacağım :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Kendisine söyledim yarın sisdağı yaylası şenliği var ona da gelebilirsiniz diye, ben köye inmek zorundaydım o yaylaya devam etti, yol ayrımına kadar birlikte gittik az kalsın yol ayrımını kaçırıp onun peşinden gidiyordum son anda fark ettim, benmiyim oranın yerlisi omu bilemedim valla.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Kendisine söyledim yarın sisdağı yaylası şenliği var ona da gelebilirsiniz diye, ben köye inmek zorundaydım o yaylaya devam etti, yol ayrımına kadar birlikte gittik az kalsın yol ayrımını kaçırıp onun peşinden gidiyordum son anda fark ettim, benmiyim oranın yerlisi omu bilemedim valla.

Şalpazarında çalışan oraları daha iyi bilir :) ben de bilirim oraları:)
 
Katılım
2 Eyl 2015
Mesajlar
4
Yusuf hocam çok güzel olmuş yazınız ( gezimizin olduğu gibi). Aleykümselam kdiner. Sis Dağı Şenliğine de gittim. Çok güzeldi. Selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
özlemişim böyle resimleri,helal be yusuf hocam,keşke ya sen eskişehir de ,yada ben sakarya da yaşasaydım, ne gezerdik ama, emin ol bulunduğumuz şehrin altını üstüne getirir ne fotolar çekerdik,cumartesi - pazar sanada tatil banada,neyse geziye dönelim, özellikle gün batımı resimleri 10 numara olmuş,gönlüne , yüreğine, emeğine sağlık,ALLAHA emanet ol,saygılar...
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Çok güzel resimler ve gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Yusuf hocam çok güzel olmuş yazınız ( gezimizin olduğu gibi). Aleykümselam kdiner. Sis Dağı Şenliğine de gittim. Çok güzeldi. Selamlar

aleykümselam, evet süper bi geziydi


özlemişim böyle resimleri,helal be yusuf hocam,keşke ya sen eskişehir de ,yada ben sakarya da yaşasaydım, ne gezerdik ama, emin ol bulunduğumuz şehrin altını üstüne getirir ne fotolar çekerdik,cumartesi - pazar sanada tatil banada,neyse geziye dönelim, özellikle gün batımı resimleri 10 numara olmuş,gönlüne , yüreğine, emeğine sağlık,ALLAHA emanet ol,saygılar...


aynen hocam, süper olurdu, kimbilir belki bir gün aynı yerde oluruz, sen de Allah'a emanet ol, saygılar hocam
Çok güzel resimler ve gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler.

teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst