- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
geçtiğimiz günlerde iki gezi yaptım
1.si Dikmen Yaylasına Ümit hoca ile akşamüstü çıktık, gün batımında müthiş fotoğraflar çektik.
2.si ise orman içi yollarda tek başıma atraksiyonlu bir gezi yaptım.
Bunlar da fotoğraflar:
Ümit hoca trabzondan geldi ,burdan da memleketine geçti, onu biraz gezdirdim

Akşam üstü çok güzel çıkıyo fotoğraflar, cep telefonu çekimi

Dikmen yaylasındayız, manzaralar dehşet

bu çeşmeleri seviyorum

kolaj çalışması

Ümit hoca beni yakalamış

Bu manzaraya bayıldık, bol bol fotoğraf aldık burdan





Gün batımını yakaladık, burda da bir sürü fotoğraf aldık, burdan zirveye çıkacaz gün batmadan


Ümit hoca çok güzel kareler yakaladı





Dolunayımız da var,daha ne olsun

ümit hocanın motoru aşağıda bıraktık, benim motorla biraz daha yukarı çıktık, ama yol çok kötü, bundan sonrasını yürüyerek çıkacağız

manzaralar şahane



yol çok fena , iyiki motorla devam etmemişiz

zirveye yakın yerdeyiz, burda da ilginçfotoğraflar alıyoruz, daha yukarı çıkmayacağız




dolunayı sürekli çekiyoruz


çam ağaçlarının arasından gün batarken

güneş nerdeyse tam kırmızı ve birazdan da karanlık yüzünü gösterip vazifesini eda etmişolacak

135mm objektif farkı, dolunay ve zoom lu ve kırpılmış hali , bu arada Ümit hocanın makine eskiden benimdi



Buraya kadar Dikmen yaylası gezimizdi.
Bundan sonrası da başka bir gün ormanın derinliklerine tek başıma yaptığım gezi
İlk önce orman içi gezi videomu izleyin.
Bunlar da fotoğraflar
Uzun süren akıllı telefon almama ısrarlarıma artık dayanamadım ve gezilerde kullanmak üzere almış bulundum
bir kaç yer işaretledim, burdan sola dönmem lazım

soldaki yol biraz kötüleşiyo sağa göre , bakalım


manzaralar süper, gölgeli ışıklı yerlerde güzel fotoğraflar çıkıyor


yol üçe ayrıldı

bi bakayım nerden gitmem lazım,soldan gidecekmişim




makro çiçek böcek çekmeye devam

bu da güzel oldu
çiçekli KLE

Sanki Amazon ormanları mübarek

yol şahane

bu da fena olmadı,böyle açıları seviyorum



yol iyice bitkileşmeye başladı




bu bitki zehirli olması lazım sakın yemeyin

terden şaftım kaymış, hava çok sıcak

bu arada git git bitmedi, haritaya bakıyorum tekrar, daha bayağı var düze çıkmama

yalnız bir sorun var,burda yol kötüleşiyor gibi

bi inip bakmam lazım

inmeye inerim ama çıkmaya çıkamayabilirim
ilerde neyle karşılaşacağımı bilmiyorum, o yüzden risk almıyorum
bu arada ormandan hareket sesleri gelmeye başladı, ben yusuf yusuf

geridönüyorum bi hışımla, kökledim gazı, bi an önce medeniyete ulaşmam lazım ve çok susadım bu arada,çok su kaybettim terden

dönüşyolunda bu kurumuş ağacı çekmek için duruyorum


beni izlediğiniz için teşekkürler, bi sonraki gezide görüşmek üzere
1.si Dikmen Yaylasına Ümit hoca ile akşamüstü çıktık, gün batımında müthiş fotoğraflar çektik.
2.si ise orman içi yollarda tek başıma atraksiyonlu bir gezi yaptım.
Bunlar da fotoğraflar:
Ümit hoca trabzondan geldi ,burdan da memleketine geçti, onu biraz gezdirdim

Akşam üstü çok güzel çıkıyo fotoğraflar, cep telefonu çekimi

Dikmen yaylasındayız, manzaralar dehşet

bu çeşmeleri seviyorum

kolaj çalışması

Ümit hoca beni yakalamış

Bu manzaraya bayıldık, bol bol fotoğraf aldık burdan





Gün batımını yakaladık, burda da bir sürü fotoğraf aldık, burdan zirveye çıkacaz gün batmadan


Ümit hoca çok güzel kareler yakaladı





Dolunayımız da var,daha ne olsun

ümit hocanın motoru aşağıda bıraktık, benim motorla biraz daha yukarı çıktık, ama yol çok kötü, bundan sonrasını yürüyerek çıkacağız

manzaralar şahane



yol çok fena , iyiki motorla devam etmemişiz

zirveye yakın yerdeyiz, burda da ilginçfotoğraflar alıyoruz, daha yukarı çıkmayacağız




dolunayı sürekli çekiyoruz


çam ağaçlarının arasından gün batarken

güneş nerdeyse tam kırmızı ve birazdan da karanlık yüzünü gösterip vazifesini eda etmişolacak

135mm objektif farkı, dolunay ve zoom lu ve kırpılmış hali , bu arada Ümit hocanın makine eskiden benimdi



Buraya kadar Dikmen yaylası gezimizdi.
Bundan sonrası da başka bir gün ormanın derinliklerine tek başıma yaptığım gezi
İlk önce orman içi gezi videomu izleyin.
Bunlar da fotoğraflar
Uzun süren akıllı telefon almama ısrarlarıma artık dayanamadım ve gezilerde kullanmak üzere almış bulundum
bir kaç yer işaretledim, burdan sola dönmem lazım

soldaki yol biraz kötüleşiyo sağa göre , bakalım


manzaralar süper, gölgeli ışıklı yerlerde güzel fotoğraflar çıkıyor


yol üçe ayrıldı

bi bakayım nerden gitmem lazım,soldan gidecekmişim




makro çiçek böcek çekmeye devam

bu da güzel oldu

Sanki Amazon ormanları mübarek

yol şahane

bu da fena olmadı,böyle açıları seviyorum



yol iyice bitkileşmeye başladı




bu bitki zehirli olması lazım sakın yemeyin

terden şaftım kaymış, hava çok sıcak

bu arada git git bitmedi, haritaya bakıyorum tekrar, daha bayağı var düze çıkmama

yalnız bir sorun var,burda yol kötüleşiyor gibi

bi inip bakmam lazım

inmeye inerim ama çıkmaya çıkamayabilirim
bu arada ormandan hareket sesleri gelmeye başladı, ben yusuf yusuf

geridönüyorum bi hışımla, kökledim gazı, bi an önce medeniyete ulaşmam lazım ve çok susadım bu arada,çok su kaybettim terden

dönüşyolunda bu kurumuş ağacı çekmek için duruyorum


beni izlediğiniz için teşekkürler, bi sonraki gezide görüşmek üzere