- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar;forumun motorcycleboyreigns nickli eski elemanıyım.Account bilgilerimi kaybettiğim için maalesef giremiyorum.
14.06 Cuma günü saat 19:30 da ,siyah 2007 model TVS APACHE motorumu (34 GS 9739) ,Harbiye'deki 44 no'lu HSBC nin atmsinin hemen yanına;banka kamerasının direk önüne gelecek şekilde parkettim.Birkaç gündür motoru aynı noktaya bırakıyordum.Gece 24:00 da motoru yerinde bulamadım.
Motorun alt kapakları eski;blok kapakları ve contaları ise yepyenidir-bir hafta önce yeniden yapılmıştı.Üzerinde çanta vs yoktur;motor ve jantları siyahtır.Motorun kafa grenajının(farın üstünde) üstünde 10 cm lik japon ile kapatılmış bir çatlak çizgisi vardır.Yakından bakıldığınde belli olur.Egzozu ve manifoldu orjinali değil başka bir motordan çaktığımız parlak metalik egzozdur! Apache'leri bilen biri hemen farkı anlar.
HSBC'nin Pronet kaynaklı kameraları olayı görmüş olmalıdır.Bu konuda;(bankaya veya Pronet'e ulaşıp görüntüleri almak) konusunda yardımınızı rica ediyorum.Özel mesaj işe tarafıma ulaşın.
Arjantinli Tamer dostum şöyle bir ilan vermiş.
http://www.motosiklet.net/forum/calinti-motor-duyurulari/117452-34-tk-9764-mondial-150-rf-harbiyeden-calinmistir.html
Arkadaşlar daha 4 gün önce,benimkinin 5 mt önünden bu motor çalınmış.
Gezi Parkı etkinlikleri sebebi ile 50-60 tane motor bırakılıyor her akşam oraya.Geçen hafta ortamdaki gerginlik sebebiyle Harbiye sabaha kadar dolu oluyordu;şu anda ise sakin olduğundan insanlar Harbiye'de durmayıp Taksim'e geçiyorlar;bu sebep ile hırsızların rahat dadandıklarını tahmin ediyorum.
Lütfen yayın!!Önemli!!
14.06 Cuma günü saat 19:30 da ,siyah 2007 model TVS APACHE motorumu (34 GS 9739) ,Harbiye'deki 44 no'lu HSBC nin atmsinin hemen yanına;banka kamerasının direk önüne gelecek şekilde parkettim.Birkaç gündür motoru aynı noktaya bırakıyordum.Gece 24:00 da motoru yerinde bulamadım.
Motorun alt kapakları eski;blok kapakları ve contaları ise yepyenidir-bir hafta önce yeniden yapılmıştı.Üzerinde çanta vs yoktur;motor ve jantları siyahtır.Motorun kafa grenajının(farın üstünde) üstünde 10 cm lik japon ile kapatılmış bir çatlak çizgisi vardır.Yakından bakıldığınde belli olur.Egzozu ve manifoldu orjinali değil başka bir motordan çaktığımız parlak metalik egzozdur! Apache'leri bilen biri hemen farkı anlar.
HSBC'nin Pronet kaynaklı kameraları olayı görmüş olmalıdır.Bu konuda;(bankaya veya Pronet'e ulaşıp görüntüleri almak) konusunda yardımınızı rica ediyorum.Özel mesaj işe tarafıma ulaşın.
Arjantinli Tamer dostum şöyle bir ilan vermiş.
http://www.motosiklet.net/forum/calinti-motor-duyurulari/117452-34-tk-9764-mondial-150-rf-harbiyeden-calinmistir.html
Arkadaşlar daha 4 gün önce,benimkinin 5 mt önünden bu motor çalınmış.
Gezi Parkı etkinlikleri sebebi ile 50-60 tane motor bırakılıyor her akşam oraya.Geçen hafta ortamdaki gerginlik sebebiyle Harbiye sabaha kadar dolu oluyordu;şu anda ise sakin olduğundan insanlar Harbiye'de durmayıp Taksim'e geçiyorlar;bu sebep ile hırsızların rahat dadandıklarını tahmin ediyorum.
Lütfen yayın!!Önemli!!