Dikkat 1.Köprüde Çevirme Var!!!

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Arkadaşlar, az önce yoldan geldim. 1.Boğaz Köprüsünde hem gidiş hem dönüşte polis motosikletlileri çevirip evrak soruyor. Ben de çevrildim, tabii ehliyet, ruhsat , kask v.s. tamam olduğu için sorun çıkmadı. Sabah Kadıköy'den karşıya geçişte bir xmax kaza yapmıştı, belki o sebeptendir bilmiyorum ama skutırlara özellikle bakıyolardı gibime geldi.
Köprü kullanacakların dikkatine!!!!
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
paylaşımın için saol yaz geldi ya bundan sonra başlarlar evrak sormaya
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Sorsunlar tabi en iyisini yapıyorlar.

Geçen benide çevirdiler evraklar falan tamdı. Çevirdikleri motorlar hep yuksek cc li toplu halde gezen insanlar, onları çevirirken yantaraftan kasksız pizzacılar, kuryeler geçiyor. onları çevirmemeleri veya kaçırmaları çok üzücü.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
yani çevirme yoksa kask takmayabiliriz, ehliyetsiz ruhsatsız gezebiliriz, istediğimiz çılgınlığı yapabiliriz
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Sorsunlar tabi en iyisini yapıyorlar.

Geçen benide çevirdiler evraklar falan tamdı. Çevirdikleri motorlar hep yuksek cc li toplu halde gezen insanlar, onları çevirirken yantaraftan kasksız pizzacılar, kuryeler geçiyor. onları çevirmemeleri veya kaçırmaları çok üzücü.

Valla bu sabah kurye pizzacı tanımadan çeviriyorlardı. Yalnız dikkat ettim artçısı bayan olanı geçiriyorlar, bir de tabii herkese yetişememe durumu var ben giderken yanlarından geçtim bişey yok. Ama dönüşte uzak şeritte olmama rağmen çevirdi.

Yaz geldi motorlar trafikte çoğaldı, ben de asıl sebebin bu olduğunu düşünüyorum. Ama emniyet şeridini kullanıyorlar diye bir şey demiyorlar mesela. Bu yoğun trafikte de dememeleri lazım zaten. Hatta araçlarda yavaş yavaş kanıksamış gibi, özellikle yol veriyorlar emniyet şeridine geçelim diye köprü yolunda.

Bence de kontrol etsinler! Netice itibariyle bisiklete binmiyoruz. :)

yani çevirme yoksa kask takmayabiliriz, ehliyetsiz ruhsatsız gezebiliriz, istediğimiz çılgınlığı yapabiliriz


Zaten yapan yapıyor. Racing motorla kask kola takılı çok adam gördüm sahil yollarında.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Zaten yapan yapıyor. Racing motorla kask kola takılı çok adam gördüm sahil yollarında.

kötüyü örnek göstermeye gerek yok çevirme var diye de önlem alınmaz can güvenliği ve sorunsuz bir yolculuk için önlem alınır kişisel görüşüm
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kötüyü örnek göstermeye gerek yok çevirme var diye de önlem alınmaz can güvenliği ve sorunsuz bir yolculuk için önlem alınır kişisel görüşüm

ya konu buraya nasıl geldi anlamadım ama sanırım ufak bir yanlış anlaşılma olmuş arkadaşlar...........
kötüyü ornek gosterme gibi bişi bulamadım ben
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
kötüyü örnek göstermeye gerek yok çevirme var diye de önlem alınmaz can güvenliği ve sorunsuz bir yolculuk için önlem alınır kişisel görüşüm

Beni yanlış anladın, ben ehliyetsizseniz köprüye girmeyin en azından demek istedim, yoksa sana aynen katılıyorum. Bana göre her daim full koruma, ehliyet .vs. ile binmek lazım. Motor almadan ehliyet almış birisiyim.:)

ya konu buraya nasıl geldi anlamadım ama sanırım ufak bir yanlış anlaşılma olmuş arkadaşlar...........
kötüyü ornek gosterme gibi bişi bulamadım ben

Valla ben de anlamadım kardeş. Ama net ortamı oluyor işte böyle şeyler. Gerilmeye gerek yok oysa ki.:)
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
ya konu buraya nasıl geldi anlamadım ama sanırım ufak bir yanlış anlaşılma olmuş arkadaşlar...........
kötüyü ornek gosterme gibi bişi bulamadım ben

yanlış anlaşılma yok ama belki anlaşılamama var, çevirme var diye bir uyarı olamaz bence neden olsunki yani ben zaten motora kasksız korumasız ehliyetsiz ruhsatsız binmiyorum isterse adım başı çevirme olsun isterse hiç olmasın
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum aramızda ehlıyetsız arkadaslarda var..........
mesela benım ehlıyetımhenuz yok daha dogrusu 21ınde sınava gırdım bekliyoruz..........
arkadas ıyı nıyetle bı uyarıda bulunmus......
şimdi bunu kotuyu ornek gostermek olarak nıtelendırmek ne kadar dogru bılınmez
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
Beni yanlış anladın, ben ehliyetsizseniz köprüye girmeyin en azından demek istedim, yoksa sana aynen katılıyorum. Bana göre her daim full koruma, ehliyet .vs. ile binmek lazım. Motor almadan ehliyet almış birisiyim.:)



Valla ben de anlamadım kardeş. Ama net ortamı oluyor işte böyle şeyler. Gerilmeye gerek yok oysa ki.:)

boşver dostum giren girsin çevirmeye, alsın başına belayı ki, akıllansın ;)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Beni yanlış anladın, ben ehliyetsizseniz köprüye girmeyin en azından demek istedim


iyi niyetinden şüphem yok yanlış anlama ama kuralsız motor kullanan cezasını ödemeli ki ben de öyleydim cezamı ödedim ve dersimi aldım
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
yanlış anlaşılma yok ama belki anlaşılamama var, çevirme var diye bir uyarı olamaz bence neden olsunki yani ben zaten motora kasksız korumasız ehliyetsiz ruhsatsız binmiyorum isterse adım başı çevirme olsun isterse hiç olmasın

Arkadaşım ben sadece iyi niyetle, böyle bir durum var bilginiz ola dedim. Sen ben ehliyetli, kasklı olabiliriz, ama burası da dahil pek çok ehliyetsiz insan var motora binen. Tavrın çok ilginç. İnsanı başlık açtığına pişman ettin yaa. Gerçekten şaşırdım. Ve de sustum.:silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
yani özetle anlatmak istediğim şuydu konuyu uzatmayayım fazla, insanlara şurda çevirme var ordan gitmeyin demek onlara iyilik yapmak değil bence sonuçta herkes bu işin kuralını biliyor ona göre hareket etmeli yukarıda da dediğim gibi sınava girmiş olmama rağmen nasıl olsa birkaç güne ehliyetimi alıyorum deyip motora atladım ve köprüden geçerken soluğu karakolda aldım yani bile bile lades

neyse topici kirlettiğim için özür dilerim sadece fikrimi söyledim kimse alınmasın lütfen
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yani özetle anlatmak istediğim şuydu konuyu uzatmayayım fazla, insanlara şurda çevirme var ordan gitmeyin demek onlara iyilik yapmak değil bence sonuçta herkes bu işin kuralını biliyor ona göre hareket etmeli yukarıda da dediğim gibi sınava girmiş olmama rağmen nasıl olsa birkaç güne ehliyetimi alıyorum deyip motora atladım ve köprüden geçerken soluğu karakolda aldım yani bile bile lades

ehliyetsiz araç kullananlar olarak hepimiz ne kadar yanlış oldugunu biliyoruz ve mümkün oldugunca merkezı yerlerden ve polıslerden uzak duruyoruz zaten ama ordan gececek ehlıyetsız bırının bu haber sonucu gecmemesı onun yanlısını ogrenmesi anlamına gelmıcek cebınden cıkıcak 1000ytl nın cebınde kalmasını saglıcak zaten bılıyoruz yakalanınca sonuc ne oluyor.......
nedır bu tepki anlamadım
cloud dostum tebrikler bende olsam aynı seyı yapardım............
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
yani özetle anlatmak istediğim şuydu konuyu uzatmayayım fazla, insanlara şurda çevirme var ordan gitmeyin demek onlara iyilik yapmak değil bence sonuçta herkes bu işin kuralını biliyor ona göre hareket etmeli yukarıda da dediğim gibi sınava girmiş olmama rağmen nasıl olsa birkaç güne ehliyetimi alıyorum deyip motora atladım ve köprüden geçerken soluğu karakolda aldım yani bile bile lades

Valla amacım kimseye iyilik etmek değildi, ehliyet olana da olmayana da bun durumu bildirmekti sadece ona göre yola çıkın demekti. Neyse. Oysa buna benzer yüzlerce başlık açılmıştı bu sitede.
Bazen insana neden buradayım diye sordurtuyor gelen yorumlar yahu. İlginç.
Gerçekten polemiğe gerek yok.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Yani sen ödedin diye herkes ödesin diyorsun. Peki. Haklısın sana katılıyorum.

ben ödedim diye herkes ödesin gibi bişey söylemedim tam aksini anlatmaya çalışıyorum ben ödedim başkaları ödemesin ehliyetsiz ruhsatsız kasksız binmesin diyorum. ehliyetsiz motor kullanmak zaten suç bu suçu işleyene şurdan gitme orda polis var demek de suçluya yardım etmektir. ben buna karşıyım yapılması gereken ona yardımcı olmak değil ona engel olmaktır. daha dün yaşadık canlı bir örneğini şileden dönerken arkadaşımız jasmin (buradakilerin çoğu tanır) kaza yaptı ve korumaları sayesinde küçük sıyrıklarla atlattı kazayı. bu sizin için bişey ifade ediyor mu bilmiyorum
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
cloud arkadaş haklı olarak paylaşımcı davranmış yazmış.geçenlerde bende otobanda benzinlik kapalıydı arkadaşlar dikkat dedim..bu uyarıyı yanlış anlamaya gerek yok..bende aynısını yapardım..zira evden çıkarken ehliyetimi ruhsatımı kontrol eder öyle çıkardım..günlük hayattta bunları unutup çıktığımız çok oluyor ..kendisine teşekkürler..donni arkadasta haklı..niye haklı ..gerçi ben onun avukatı değilim ama yaşım gereği anlatmak istediğini daha iyi çözümleyebiliyorum..onun demek istediği arkadaşlar herzaman tebdirli ve hazırlıklı olmalıyız bu her zaman başımıza gelebiliyor diyor ..en azından ben öyle anladım..arkadaşlar biz burada hepimiz kardeşiz..2 arkadaşımızda uyarılarını yapmış..bu nedenle 2 arkadaşımızında alınganlık yapmasına ve birbirlerini kırmasına hiç gerek yok..bize bizden başka kimse yardımcı olmaz..heriki arkadaşda kendince doğrusunu yapıyor..kırılmaya gerek yok..hepinize kazasız belasız sürüşler dileğiyle
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar, az önce yoldan geldim. 1.Boğaz Köprüsünde hem gidiş hem dönüşte polis motosikletlileri çevirip evrak soruyor. Ben de çevrildim, tabii ehliyet, ruhsat , kask v.s. tamam olduğu için sorun çıkmadı. Sabah Kadıköy'den karşıya geçişte bir xmax kaza yapmıştı, belki o sebeptendir bilmiyorum ama skutırlara özellikle bakıyolardı gibime geldi.
Köprü kullanacakların dikkatine!!!!

teşekkür ederiz arkadaşım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst