- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar, az önce yoldan geldim. 1.Boğaz Köprüsünde hem gidiş hem dönüşte polis motosikletlileri çevirip evrak soruyor. Ben de çevrildim, tabii ehliyet, ruhsat , kask v.s. tamam olduğu için sorun çıkmadı. Sabah Kadıköy'den karşıya geçişte bir xmax kaza yapmıştı, belki o sebeptendir bilmiyorum ama skutırlara özellikle bakıyolardı gibime geldi.
Köprü kullanacakların dikkatine!!!!
Köprü kullanacakların dikkatine!!!!