Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 18 May 2011
- Mesajlar
- 561
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha önce açıldıysa affola görmediğim için açtım. diğer araç sürücülerine söylemek istedikleriniz, dökün içinizi
ilki benden olsun
Motorsikletinde bir taşıt olduğunu ve her taşıt gibi bulunduğu şeritin tamamını kullanma hakkı olduğunu, yolun durumu viraj giriş ve çıkışlarında içinde bulunduğu şeritin tamamını kullanmak zorunda olduğunu eğer siz motor nasıl olsa ensiz araç ikimiz birden şerite sığarız diyerek motorun şeritini ihlal ettiğiniz anda motor sürücüsü için olası bir kazaya davetiye çıkardığınızı ve olası bir kazada motor sürücüsünün en iyi ihtimalle ağır yaralanacağını hatta bu tür kazaların büyük bir çoğunluğunun ölümle ve kalıcı sakatlıklarla sonuçlandığının lütfen unutmayınız.:rendeer:
Motorsikletinde bir taşıt olduğunu ve her taşıt gibi bulunduğu şeritin tamamını kullanma hakkı olduğunu, yolun durumu viraj giriş ve çıkışlarında içinde bulunduğu şeritin tamamını kullanmak zorunda olduğunu eğer siz motor nasıl olsa ensiz araç ikimiz birden şerite sığarız diyerek motorun şeritini ihlal ettiğiniz anda motor sürücüsü için olası bir kazaya davetiye çıkardığınızı ve olası bir kazada motor sürücüsünün en iyi ihtimalle ağır yaralanacağını hatta bu tür kazaların büyük bir çoğunluğunun ölümle ve kalıcı sakatlıklarla sonuçlandığının lütfen unutmayınız.:rendeer: