Didim ve Kuşadası Festivalleri 2013

Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Herkese selam ve sevgiler,
Biraz gecikmiş olan festival raporumu,önümüzdeki yıllarda aynı Festivallere gitmeyi düşünecek olan arkadaşlara fikir vermesi açısından paylaşmak istedim.
2013 yılı motosiklet festival sezonunu Didim ve ardından Kuşadası festivalleriyle açmayı düşündüm.Görüştüğüm bazı dostlarımla birlikte hazırlıklara başladık ve 29 Mayıs Çarşamba günü yola çıkmaya karar verdik.
Motor hazırlandı ve saat 04:30’da marşa basıldı.



Buluşma yerindeyim,



Arkadaşlar geldiler,Kemod Başkanı İsmet bey,ve Erdinç kardeşim,




Düzce’de Ereğli’li arkadaşlarla buluşup hareket ettik,Adapazarı’nda SMSK onursal Başkanı Kemal bey’le,Orhangazi’de de Aydın bey’le buluşup yola çıktık.Düşüncemiz direk Didim’e gitmekti fakat yolda karar değiştirip rotayı Ayvalık’a çevirdik,akşam Ayvalık Sarımsaklı’da kamp’ta konakladık.




Çadırlar kuruldu,



Motorlarımız,



Kamp alanından fotolar,








Kamp alanına yerleştikten sonra Cunda adasına geçip hem karnımızı doyurduk hemde adayı dolaştık.Geceyi çadırlarımızda geçirdikten sonra sabah kalkıp hazırlandık ve kampı terk ettik.Kahvaltımızı Sarımsaklı’da bu mekanda yaptık,hamur işleri enfesti.Kahvaltıdan sonra Didim’e doğru hareket ettik.



Yolda dinlenme ve serinleme molası,




Didim girişinde yemek molası verdiğimiz mekanın arkasındaki çilek tarlası,çilekler enfesti.



Tesisten fotolar,




Ve kamp alanındayız,kamp alanı olarak Didim girişinde deniz kenarında eski Orman kampını ayarlamışlardı,mekan güzel,denizi harikaydı.





Flama’larımızı da astık,




Didim Özel adamlar Başkanı Salih reis’le,



Organizasyon komitesiyle,




Erken geldiğimizden Festival alanı henüz boş,alandan birkaç foto alalım.






Festivallerin gülü Motorcu dede lakaplı Balıkesir’li İlhan abi,




Çadırlarımız,




Alan kalabalıklaşıyor,



Arkadaş keyfine düşkün,



Babişkonun motoru,



Salih reis’in motoru,




Eski göz ağrım,



Kim demiş motorcu bakımsızdır diye.)



Kahvaltı fotoları,





Gezmeye gittiğim Akbük koyunda yemek molası,



Salih reis’le gezi ve çay molası,






Apollon tapınağı,





Didim Şehir merkezi girişi,



Didim Altınkum plajı’ndan fotolar,








Kortej sürüşü,






Apollon tapınağında kokteyle davet edildik e bizde icabet ettik.




Belediye başkanını ziyaret




Son akşam,Plaket töreni,




Festival Pazar günü bitti,birlikte geldiğimiz arkadaşları yolcu ettim.Biz İstanbul’dan Mototopkapı ve Denizli Mototeknik’ten arkadaşlarla kaldık.Salı günü Salih reis’le birlikte Kuşadası’na hareket ettik.
Salı akşamı Kuşadası Adagöl’de kamp yaptık,alandan fotolar,











Kamp’ta iken İstanbul’dan Lise öğretmeni motorcu kardeşim Yakup aradı,”abi konuşup duruyorduk okullar kapandı,Ramazandan önce gel şu balkan turunu yapalım” dedi,”Yakup’cum ben şu anda Kuşadası’ndayım,döndüğümde görüşelim”dedim.Festival dönüşü de Balkan turu yapıcaz İnşallah.

Çarşamba sabahı kahvaltımızı yaptıktan sonra Festival alanına geçtik,



Kuşadası Motosiklet Klübü Başkanı İsmail bey’le,



Festival alanının tepeden görünüşü,





Festival alanının motoparkı,



Flamalarımızı astık,




Festival alanı olarak Jade beach clup seçilmiş harika bir yerdi,alandan fotolar,















İstanbul Mototopkapı klüp başkanı Atilla ile,



İzmir’den arkadaşlar,Muammer ve Serdar ile,








İzmir ve Denizli’den arkadaşlarla sohbet,



Hazır buraya kadar gelmişken Sevgili dostum Muhsin’i bi arayayım dedim,telefonda sohbet ederken “Festival’deyim” demezmi,hemen buluştuk tabi,gecenin ilerleyen saatlerine kadar sohbet ettik,özlem giderdik.
Dostum Muhsin,ailesi,Muhammet ve İzmir’den arkadaşları ile,



Konser zamanı,



Clup’tan gece fotoları,







Kortej sürüşü,








Bu Festivalleri de bitirdik,Festivalden sonra 1 hafta daha Ege bölgesini gezmeyi planlamıştım ama Balkan turu çıkınca iptal edip bende Pazar günü döndüm.
Yeni gezilerde görüşmek üzere,hoşçakalın.
Tüm Motosiklet sevdalılarına sorunsuz ve keyifli sürüşler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğlenceli bi gezi olmuşa benziyor. Ve kortej de epey kalabalık . Kazasiz sürüşler.
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Eğlenceli bi gezi olmuşa benziyor. Ve kortej de epey kalabalık . Kazasiz sürüşler.

Teşekkürler,hem Festival hem tatil yapmış olduk,o yüzden oldukça güzel geçti.
Sizi de hem geziniz hem de paylaşımınız için tebrik etmek isterim,uzun yıllar sorunsuz ve keyifli sürüşler temenni ederim.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Abim sizleri gördükçe insanın emekli olası geliyor valla süper değerlendiriyorsun sezonu helal olsun :rendeer: Didim festivalinde senle rastlaşmakda süper bi keyif oldu benim için :cat: paylaşım için teşekkürler abi :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Abim sizleri gördükçe insanın emekli olası geliyor valla süper değerlendiriyorsun sezonu helal olsun :rendeer: Didim festivalinde senle rastlaşmakda süper bi keyif oldu benim için :cat: paylaşım için teşekkürler abi :rendeer:

Teşekkürler Ahmet'çim,
Emeklilik hazırlığını yapabilirsen çok güzel bir şey tavsiye ederim.Daha çok Festivallerde karşılaşırız İnşallah,kendine iyi bak.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Oo Kemal abiler İsmet abiler de buradaymışlar :mrgreen: Didim burnumda tütüyor vallahi, keşke bana da kısmet olsaydı da, ayarlayamadım bu sene. Seneye illaki o yolu yapmak lazım... Tekerinize sağlık güzel gezmişsiniz... :cat:
 
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
93
güzel bir festival gezisi olmuş.tekerinize sağlık balkan turunu da merakla bekliyorum
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel iki festival zamanı geçirmişsiniz.paylaşım için teşekkürler.ADANA'dan selam olsun.:king:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Güzel bir festival olmuş.
Sizlerin keyfi her karede belli,
Alah keyfinizi bozmasın.
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
244
Güzel bir festival keşke imkan olsa...Bu arada Ayvalık kamp alanı güzelmiş, yeri nerede acaba...?
 

thb

Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
154
Tam bir keyif işi şu geziler, motoru büyütmeden eşlik edemiyeceğiz galiba.
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
ilhan maşallah leylek hava da bu sene güzel gezdin bir şey merak ettim ilk buluşmada bir motor var (Arkadaşlar geldiler,Kemod Başkanı İsmet bey,ve Erdinç kardeşim) heralde ismet beyin motoru moto guzimi scootor tarzı galiba nedir onun cinsi tam ihtiyar motoruna benziyo merak ettim.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
ilhan maşallah leylek hava da bu sene güzel gezdin bir şey merak ettim ilk buluşmada bir motor var (Arkadaşlar geldiler,Kemod Başkanı İsmet bey,ve Erdinç kardeşim) heralde ismet beyin motoru moto guzimi scootor tarzı galiba nedir onun cinsi tam ihtiyar motoruna benziyo merak ettim.

Scarabeo 500 hocam ::sm_smile
 
Katılım
8 Nis 2012
Mesajlar
720
slkz.jpg

Sağdaki Bayan Üstsüzmü Güneşleniyor:D
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
379
merhaba Ilhan Abi gec olmus ama, gercekten en güzel festival resimleri sendeymis, tebrikler paylasim icin tesekürler:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Oo Kemal abiler İsmet abiler de buradaymışlar :mrgreen: Didim burnumda tütüyor vallahi, keşke bana da kısmet olsaydı da, ayarlayamadım bu sene. Seneye illaki o yolu yapmak lazım... Tekerinize sağlık güzel gezmişsiniz... :cat:
Evet Cihan'cım,bu biraz da Abilerin gezisi oldu.)Didim, havası ve denizi ile mükemmel bir bölge,burnunda tütmesi normal kardeşim.
güzel bir festival gezisi olmuş.tekerinize sağlık balkan turunu da merakla bekliyorum
Teşekkürler,Balkan turu fırında,pişmesine az kaldı.)
abi çok güzel gezmişsin tekerine sağlık...
Teşekkürler kardeşim,
güzel iki festival zamanı geçirmişsiniz.paylaşım için teşekkürler.ADANA'dan selam olsun.:king:
Teşekkürler Bora bey,A.Selam,bizden de Selam ve Sevgiler.
Güzel bir festival olmuş.
Sizlerin keyfi her karede belli,
Alah keyfinizi bozmasın.
Paylaşım için teşekkürler.
Amin,cümlemizin İnşallah,teşekkürler.
Güzel bir festival keşke imkan olsa...Bu arada Ayvalık kamp alanı güzelmiş, yeri nerede acaba...?
Sarımsaklı'da Çamlık kamping,denize sıfır güzel bir mekan.
Tam bir keyif işi şu geziler, motoru büyütmeden eşlik edemiyeceğiz galiba.
Uzun yol gezilerinde rahatlık ve güvenlik için minimum 250 cc'lik bir motor gerekiyor.
ilhan maşallah leylek hava da bu sene güzel gezdin bir şey merak ettim ilk buluşmada bir motor var (Arkadaşlar geldiler,Kemod Başkanı İsmet bey,ve Erdinç kardeşim) heralde ismet beyin motoru moto guzimi scootor tarzı galiba nedir onun cinsi tam ihtiyar motoruna benziyo merak ettim.
Cihan'ın dediği gibi İsmet Bey'in motoru,Aprilia Scarabeo 500 scooter tarzı,benim fikrimi sorarsan tavsiye etmem.
Maaşallah sana İlhan Abi,

Emeklilik rol modelimizsin :)
Teşekkürler sertaç'çım,
Sağdaki Bayan Üstsüzmü Güneşleniyor:D
Doğru görmüşsün.)
merhaba Ilhan Abi gec olmus ama, gercekten en güzel festival resimleri sendeymis, tebrikler paylasim icin tesekürler:rendeer:
teşekkürler Hüsnü'cüm,
serdar abi ile bayağı arkadaşmışsınız...görünce sevindim...
Serdar bir başka,şimdiden özledim.)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst