- Katılım
- 1 Ağu 2009
- Mesajlar
- 497
- Konu Yazar
- #1
Herkese selam ve sevgiler,
Biraz gecikmiş olan festival raporumu,önümüzdeki yıllarda aynı Festivallere gitmeyi düşünecek olan arkadaşlara fikir vermesi açısından paylaşmak istedim.
2013 yılı motosiklet festival sezonunu Didim ve ardından Kuşadası festivalleriyle açmayı düşündüm.Görüştüğüm bazı dostlarımla birlikte hazırlıklara başladık ve 29 Mayıs Çarşamba günü yola çıkmaya karar verdik.
Motor hazırlandı ve saat 04:30da marşa basıldı.

Buluşma yerindeyim,

Arkadaşlar geldiler,Kemod Başkanı İsmet bey,ve Erdinç kardeşim,


Düzcede Ereğlili arkadaşlarla buluşup hareket ettik,Adapazarında SMSK onursal Başkanı Kemal beyle,Orhangazide de Aydın beyle buluşup yola çıktık.Düşüncemiz direk Didime gitmekti fakat yolda karar değiştirip rotayı Ayvalıka çevirdik,akşam Ayvalık Sarımsaklıda kampta konakladık.


Çadırlar kuruldu,

Motorlarımız,

Kamp alanından fotolar,





Kamp alanına yerleştikten sonra Cunda adasına geçip hem karnımızı doyurduk hemde adayı dolaştık.Geceyi çadırlarımızda geçirdikten sonra sabah kalkıp hazırlandık ve kampı terk ettik.Kahvaltımızı Sarımsaklıda bu mekanda yaptık,hamur işleri enfesti.Kahvaltıdan sonra Didime doğru hareket ettik.

Yolda dinlenme ve serinleme molası,


Didim girişinde yemek molası verdiğimiz mekanın arkasındaki çilek tarlası,çilekler enfesti.

Tesisten fotolar,


Ve kamp alanındayız,kamp alanı olarak Didim girişinde deniz kenarında eski Orman kampını ayarlamışlardı,mekan güzel,denizi harikaydı.



Flamalarımızı da astık,


Didim Özel adamlar Başkanı Salih reisle,

Organizasyon komitesiyle,


Erken geldiğimizden Festival alanı henüz boş,alandan birkaç foto alalım.




Festivallerin gülü Motorcu dede lakaplı Balıkesirli İlhan abi,


Çadırlarımız,


Alan kalabalıklaşıyor,

Arkadaş keyfine düşkün,

Babişkonun motoru,

Salih reisin motoru,


Eski göz ağrım,

Kim demiş motorcu bakımsızdır diye.)

Kahvaltı fotoları,



Gezmeye gittiğim Akbük koyunda yemek molası,

Salih reisle gezi ve çay molası,




Apollon tapınağı,



Didim Şehir merkezi girişi,

Didim Altınkum plajından fotolar,






Kortej sürüşü,




Apollon tapınağında kokteyle davet edildik e bizde icabet ettik.


Belediye başkanını ziyaret


Son akşam,Plaket töreni,


Festival Pazar günü bitti,birlikte geldiğimiz arkadaşları yolcu ettim.Biz İstanbuldan Mototopkapı ve Denizli Mototeknikten arkadaşlarla kaldık.Salı günü Salih reisle birlikte Kuşadasına hareket ettik.
Salı akşamı Kuşadası Adagölde kamp yaptık,alandan fotolar,









Kampta iken İstanbuldan Lise öğretmeni motorcu kardeşim Yakup aradı,abi konuşup duruyorduk okullar kapandı,Ramazandan önce gel şu balkan turunu yapalım dedi,Yakupcum ben şu anda Kuşadasındayım,döndüğümde görüşelimdedim.Festival dönüşü de Balkan turu yapıcaz İnşallah.
Çarşamba sabahı kahvaltımızı yaptıktan sonra Festival alanına geçtik,

Kuşadası Motosiklet Klübü Başkanı İsmail beyle,

Festival alanının tepeden görünüşü,



Festival alanının motoparkı,

Flamalarımızı astık,


Festival alanı olarak Jade beach clup seçilmiş harika bir yerdi,alandan fotolar,













İstanbul Mototopkapı klüp başkanı Atilla ile,

İzmirden arkadaşlar,Muammer ve Serdar ile,






İzmir ve Denizliden arkadaşlarla sohbet,

Hazır buraya kadar gelmişken Sevgili dostum Muhsini bi arayayım dedim,telefonda sohbet ederken Festivaldeyim demezmi,hemen buluştuk tabi,gecenin ilerleyen saatlerine kadar sohbet ettik,özlem giderdik.
Dostum Muhsin,ailesi,Muhammet ve İzmirden arkadaşları ile,

Konser zamanı,

Cluptan gece fotoları,





Kortej sürüşü,






Bu Festivalleri de bitirdik,Festivalden sonra 1 hafta daha Ege bölgesini gezmeyi planlamıştım ama Balkan turu çıkınca iptal edip bende Pazar günü döndüm.
Yeni gezilerde görüşmek üzere,hoşçakalın.
Tüm Motosiklet sevdalılarına sorunsuz ve keyifli sürüşler.
Biraz gecikmiş olan festival raporumu,önümüzdeki yıllarda aynı Festivallere gitmeyi düşünecek olan arkadaşlara fikir vermesi açısından paylaşmak istedim.
2013 yılı motosiklet festival sezonunu Didim ve ardından Kuşadası festivalleriyle açmayı düşündüm.Görüştüğüm bazı dostlarımla birlikte hazırlıklara başladık ve 29 Mayıs Çarşamba günü yola çıkmaya karar verdik.
Motor hazırlandı ve saat 04:30da marşa basıldı.

Buluşma yerindeyim,

Arkadaşlar geldiler,Kemod Başkanı İsmet bey,ve Erdinç kardeşim,


Düzcede Ereğlili arkadaşlarla buluşup hareket ettik,Adapazarında SMSK onursal Başkanı Kemal beyle,Orhangazide de Aydın beyle buluşup yola çıktık.Düşüncemiz direk Didime gitmekti fakat yolda karar değiştirip rotayı Ayvalıka çevirdik,akşam Ayvalık Sarımsaklıda kampta konakladık.


Çadırlar kuruldu,

Motorlarımız,

Kamp alanından fotolar,





Kamp alanına yerleştikten sonra Cunda adasına geçip hem karnımızı doyurduk hemde adayı dolaştık.Geceyi çadırlarımızda geçirdikten sonra sabah kalkıp hazırlandık ve kampı terk ettik.Kahvaltımızı Sarımsaklıda bu mekanda yaptık,hamur işleri enfesti.Kahvaltıdan sonra Didime doğru hareket ettik.

Yolda dinlenme ve serinleme molası,


Didim girişinde yemek molası verdiğimiz mekanın arkasındaki çilek tarlası,çilekler enfesti.

Tesisten fotolar,


Ve kamp alanındayız,kamp alanı olarak Didim girişinde deniz kenarında eski Orman kampını ayarlamışlardı,mekan güzel,denizi harikaydı.



Flamalarımızı da astık,


Didim Özel adamlar Başkanı Salih reisle,

Organizasyon komitesiyle,


Erken geldiğimizden Festival alanı henüz boş,alandan birkaç foto alalım.




Festivallerin gülü Motorcu dede lakaplı Balıkesirli İlhan abi,


Çadırlarımız,


Alan kalabalıklaşıyor,

Arkadaş keyfine düşkün,

Babişkonun motoru,

Salih reisin motoru,


Eski göz ağrım,

Kim demiş motorcu bakımsızdır diye.)

Kahvaltı fotoları,



Gezmeye gittiğim Akbük koyunda yemek molası,

Salih reisle gezi ve çay molası,




Apollon tapınağı,



Didim Şehir merkezi girişi,

Didim Altınkum plajından fotolar,






Kortej sürüşü,




Apollon tapınağında kokteyle davet edildik e bizde icabet ettik.


Belediye başkanını ziyaret


Son akşam,Plaket töreni,


Festival Pazar günü bitti,birlikte geldiğimiz arkadaşları yolcu ettim.Biz İstanbuldan Mototopkapı ve Denizli Mototeknikten arkadaşlarla kaldık.Salı günü Salih reisle birlikte Kuşadasına hareket ettik.
Salı akşamı Kuşadası Adagölde kamp yaptık,alandan fotolar,









Kampta iken İstanbuldan Lise öğretmeni motorcu kardeşim Yakup aradı,abi konuşup duruyorduk okullar kapandı,Ramazandan önce gel şu balkan turunu yapalım dedi,Yakupcum ben şu anda Kuşadasındayım,döndüğümde görüşelimdedim.Festival dönüşü de Balkan turu yapıcaz İnşallah.
Çarşamba sabahı kahvaltımızı yaptıktan sonra Festival alanına geçtik,

Kuşadası Motosiklet Klübü Başkanı İsmail beyle,

Festival alanının tepeden görünüşü,



Festival alanının motoparkı,

Flamalarımızı astık,


Festival alanı olarak Jade beach clup seçilmiş harika bir yerdi,alandan fotolar,













İstanbul Mototopkapı klüp başkanı Atilla ile,

İzmirden arkadaşlar,Muammer ve Serdar ile,






İzmir ve Denizliden arkadaşlarla sohbet,

Hazır buraya kadar gelmişken Sevgili dostum Muhsini bi arayayım dedim,telefonda sohbet ederken Festivaldeyim demezmi,hemen buluştuk tabi,gecenin ilerleyen saatlerine kadar sohbet ettik,özlem giderdik.
Dostum Muhsin,ailesi,Muhammet ve İzmirden arkadaşları ile,

Konser zamanı,

Cluptan gece fotoları,





Kortej sürüşü,






Bu Festivalleri de bitirdik,Festivalden sonra 1 hafta daha Ege bölgesini gezmeyi planlamıştım ama Balkan turu çıkınca iptal edip bende Pazar günü döndüm.
Yeni gezilerde görüşmek üzere,hoşçakalın.
Tüm Motosiklet sevdalılarına sorunsuz ve keyifli sürüşler.