- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar ben geçtiğimiz haziraz ayında motorumun satışını üzerime aldım (noterde) fakat tescil yaptıramadım biraz ihmal biraz iş güç bu sırada motor çalındı bulundu bi sürü olay ama noter satışından 1 ay sonra cezaya girdiğini biliyorum şimdi ne yapmam lazım tekar noter satışına gerek varmı motorun eski sahibi ile bi işim yok deilmi paşa paşa cezamı mı yatırcam tecrübeli arkadaşlarda cavap bekliyorum daha önceki alıp sattığım motorlarda böyle cezaya düşmemiştim onan bilmiyorum:silent: