Devir Saatli 2011 CBF 150 ler Bayilerde. (Foto)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete abi gel seni tork manyağı yapayım :p:p:p:p:p:p


Unrealin makinasıyla tur attım geçen akşam...arkedeş ben böyle makina böyle kalkış böyle bir tork daha görmedim...ne varsa eskilerde var derler ya...o kıçıkırık xt kalkışta fazerla bir süre kafa kafaya bile gider dedim...elimden gidon kaçıyordu resmen bildiğin deli tay gibi bir oraya bir buraya sokağı uçtan uca katettim...

sağol Yamaha...sağol xt 600...iyi ki varsınız...:p



Yakışır bak bu Çayna ben de severim,ama Cro motorunu tarzım olarak seçtim.:p

http://www.kubamotor.com/new2/tr/modellerimiz/cross/str250


abi İstanbulda bunalıyorsun vitesden debriyajdan 150 cc için hamallık...en mantıklısı düşük cc için bir skutır...birde esas aoğlanı oynayacak adam gibi bir 600 cc...2 motorun olmaı metropolde...
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Unrealin makinasıyla tur attım geçen akşam...arkedeş ben böyle makina böyle kalkış böyle bir tork daha görmedim...ne varsa eskilerde var derler ya...o kıçıkırık xt kalkışta fazerla bir süre kafa kafaya bile gider dedim...elimden gidon kaçıyordu resmen bildiğin deli tay gibi bir oraya bir buraya sokağı uçtan uca katettim...

sağol Yamaha...sağol xt 600...iyi ki varsınız...:p

Abicim sağolasın, o kadar .ok attın bu motoru aldığımda, yaptığım masraflara çok kızdın ama nasıl olmuş :p:p:p:p:p




abi İstanbulda bunalıyorsun vitesden debriyajdan 150 cc için hamallık...en mantıklısı düşük cc için bir skutır...birde esas aoğlanı oynayacak adam gibi bir 600 cc...2 motorun olmaı metropolde...


Bende 150 vitesli ile başladım, 250cc scotter, sonrasında 600cc ve çok rahat ediyorum. Şehir için ve uzun yolda. Arkadaşlarım 250 cc üstü alma dediler ama tutamadım kendimi ve şuan da mutluyum. Yakıtı sorarsanız 20 liraya ortalama 100km yapıyorum. Ekonomiyi aramıyorum her gün işe gidip gelmiyorum yada iş için kullanmıyorum çünki.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Unrealin makinasıyla tur attım geçen akşam...arkedeş ben böyle makina böyle kalkış böyle bir tork daha görmedim...ne varsa eskilerde var derler ya...o kıçıkırık xt kalkışta fazerla bir süre kafa kafaya bile gider dedim...elimden gidon kaçıyordu resmen bildiğin deli tay gibi bir oraya bir buraya sokağı uçtan uca katettim...

sağol Yamaha...sağol xt 600...iyi ki varsınız...:p

Yahu bırak benim motoruma laf atmayı, XT'yi kahvaltıda yerim ben :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bende 150 vitesli ile başladım, 250cc scotter, sonrasında 600cc ve çok rahat ediyorum. Şehir için ve uzun yolda. Arkadaşlarım 250 cc üstü alma dediler ama tutamadım kendimi ve şuan da mutluyum. Yakıtı sorarsanız 20 liraya ortalama 100km yapıyorum. Ekonomiyi aramıyorum her gün işe gidip gelmiyorum yada iş için kullanmıyorum çünki.

kanka bak yaz gelsin her akşam çıkmaya başla her hafta sonu yardırmaya başla o 20 ler olacak 350-400...bahara doğru okut makinayı sana güzel şeyler bakarız bazardan...:rendeer:

Yahu bırak benim motoruma laf atmayı, XT'yi kahvaltıda yerim ben :p

Fırat binmen lazım aga...motor deliriyor...bldiğin xt lerden değil...Aliyle biz sana gelelim bir gün gör...15 yaşında makina adeta çıldırmış gibi gidiyor...
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
kanka bak yaz gelsin her akşam çıkmaya başla her hafta sonu yardırmaya başla o 20 ler olacak 350-400...bahara doğru okut makinayı sana güzel şeyler bakarız bazardan...:rendeer:



Fırat binmen lazım aga...motor deliriyor...bldiğin xt lerden değil...Aliyle biz sana gelelim bir gün gör...15 yaşında makina adeta çıldırmış gibi gidiyor...

Abi ben seviyorum XT mi :)) Rodajım daha bitmedi bitsin daha da yürür :p
Benzin olayı önemli değil abi sonuçta 600 lük makine yaksın canı sağolsun.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Brezilyaca yokmuş zaten ganga vesileyle öğrendim...:p Ana dili Portekizceymiş..



dini foruma alet etme ganga...:cherry:



bende merak ediyorum hacı cavcav...:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:23 ----------



ganga ilanlarda bazen görüyorum böyle fantastik çalışmaları...:p ama renk değişiminden sonra nedense cenabet oluyor motör...sahibine de alana da bi hayrı dokunmuyor...:cherry: mındar olmuş artık...:)

kanka bak yaz gelsin her akşam çıkmaya başla her hafta sonu yardırmaya başla o 20 ler olacak 350-400...bahara doğru okut makinayı sana güzel şeyler bakarız bazardan...:rendeer:



Fırat binmen lazım aga...motor deliriyor...bldiğin xt lerden değil...Aliyle biz sana gelelim bir gün gör...15 yaşında makina adeta çıldırmış gibi gidiyor...

Metehan aga gel bizde 250'lik 500lük bişiler bakalım:p
Cbf'e yağını tuzunu koyuyoz başka derdi yok derdik..
Sıkıldım ya..
2-3 ay önce bi bakıma aldım genel; dişli set,akü,lastik derken bi mebla gitti.
Sonra bi motor indirdi..Bi mebla gitti..
Makinaya devir saati neyim takıyoz.Sırada xenon var merceklisinden bide:p

Benim makina bi hyosung 250 R a gelicek yaza kadar satmazsam :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi ben seviyorum XT mi :)) Rodajım daha bitmedi bitsin daha da yürür :p
Benzin olayı önemli değil abi sonuçta 600 lük makine yaksın canı sağolsun.

gangam sana mutluluklar makinanla...:rendeer:

Metehan aga gel bizde 250'lik 500lük bişiler bakalım:p
Cbf'e yağını tuzunu koyuyoz başka derdi yok derdik..
Sıkıldım ya..
2-3 ay önce bi bakıma aldım genel; dişli set,akü,lastik derken bi mebla gitti.
Sonra bi motor indirdi..Bi mebla gitti..
Makinaya devir saati neyim takıyoz.Sırada xenon var merceklisinden bide:p

Benim makina bi hyosung 250 R a gelicek yaza kadar satmazsam :queen:

bende sıkıldım inan hacı...ama yaza doğru gözüme hoş görünüyor namıssız...neden bilinmez...bak 250 ye geçersem şaşırmayın...hyo da hevesini alırsın...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
gangam sana mutluluklar makinanla...:rendeer:



bende sıkıldım inan hacı...ama yaza doğru gözüme hoş görünüyor namıssız...neden bilinmez...bak 250 ye geçersem şaşırmayın...hyo da hevesini alırsın...

Şuan durumum sakat abi...
1 ay önce martta hyo'yu alır..Sezona kadar sağına soluna extra yaparım diyodum..
Herşey üst üste geldi..
Sezon başı durum nasıl olur..Cbf durur mu bilinmez abi..
Bende sürekli karar değiştiriyorum bu konuda:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Şuan durumum sakat abi...
1 ay önce martta hyo'yu alır..Sezona kadar sağına soluna extra yaparım diyodum..
Herşey üst üste geldi..
Sezon başı durum nasıl olur..Cbf durur mu bilinmez abi..
Bende sürekli karar değiştiriyorum bu konuda:)

ben tüm planlarımı borç ödemeye endeksledim ganga...:p bak ne diyorum hayat sürprizlerle güzel...her an her şey olabilir tabi...:wiinkk:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
8
tüh 2 ay oldu cbf yı alalı ama devır saatı yok :) taktırsak orjınal gıbı olurmu acaba modelde 2011 ama
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
arkadaşlar ben yeni yeni kasa 2011 bugün aldım eve gelince canım sıkıldı, bu aletin yan ayaklığı neden yok? önce devir saati, sonra vites göstergesi şimdi de yan ayaklık biz motora değer verdikçe honda tr değerini düşürüp milleti soğutmaya mı çalışıyor anlamadım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar ben yeni yeni kasa 2011 bugün aldım eve gelince canım sıkıldı, bu aletin yan ayaklığı neden yok? önce devir saati, sonra vites göstergesi şimdi de yan ayaklık biz motora değer verdikçe honda tr değerini düşürüp milleti soğutmaya mı çalışıyor anlamadım.

orjinalde yan ayaklık yok zaten...ekstradan takılıyor...ağırlıklı olarak actıva yan ayaklığı takılıyor...25 lira bedeli...genelde servis hediye ediyor bizden diyor...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
mete_han abi bişey sormak istiyorumda sen honda bayisinin sahibi knk fialn yazmisin gördümde biz 2 arkadas cbf 150 alıcazda pesin acaba bi indirim yaprlarmı yani herkez gibi 4.400tl plaka dahilmi alırız yoksa 2 kişi pesin alıyoz die dahamı uyguna gelir :S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst