- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200

eveet şimdi oldu işte! :cat: demekki çinden gelen ilk gösterge tahmin ettiğim gibi sallamaymış çünkü 7000 rpmde maksimum gücünü veren motora 11bin rpm biraz fazla kaçmıştı zaten göstergeyede yakışmamıştı. hondanın getirdikleri ve devir oranı çok makul ve doğru gibi :cat:
yoksa ben napıyım 5. vitesde 10 bin rpm de 100km/h hız yapan motoru
şimdi merak ettim 8bin rpm de ne ız yapcak cbf ler
ama dikkat ettim honda pgm-fi yazısı yok
Moderatör tarafında düzenlendi:

