Devir Saatli 2011 CBF 150 ler Bayilerde. (Foto)

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200


sany0465.jpg



eveet şimdi oldu işte! :cat: demekki çinden gelen ilk gösterge tahmin ettiğim gibi sallamaymış çünkü 7000 rpmde maksimum gücünü veren motora 11bin rpm biraz fazla kaçmıştı zaten göstergeyede yakışmamıştı. hondanın getirdikleri ve devir oranı çok makul ve doğru gibi :cat:

yoksa ben napıyım 5. vitesde 10 bin rpm de 100km/h hız yapan motoru :)

şimdi merak ettim 8bin rpm de ne ız yapcak cbf ler

ama dikkat ettim honda pgm-fi yazısı yok
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Devir saati gelmiş. İyi olmuş hoş olmuş ta... Vites göstergesini niye aldınız be kardeşim. Bişeyi yapsanız diğerini alıyorsunuz. Şu motoru 4 4 lük herşeyi tam göremeyecekmiyiz.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
160lık kadran biraz fazla kaçmış :p gerçi cbr125'te de 220 kadran vardı sanırsam :)
 
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
202
kooooosssskocaman katalitik konvertör koymuşlar euro 3 gitgide daha kötü hal alıyo ama çok güzel olmuş :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
eveet şimdi oldu işte! :cat: demekki çinden gelen ilk gösterge tahmin ettiğim gibi sallamaymış çünkü 7000 rpmde maksimum gücünü veren motora 11bin rpm biraz fazla kaçmıştı zaten göstergeyede yakışmamıştı. hondanın getirdikleri ve devir oranı çok makul ve doğru gibi :cat:

yoksa ben napıyım 5. vitesde 10 bin rpm de 100km/h hız yapan motoru :)

şimdi merak ettim 8bin rpm de ne ız yapcak cbf ler

ama dikkat ettim honda pgm-fi yazısı yok

11 bin devirlik olan panelde de 10 bin devirlik panelde de motor maksimum 9500 devirde kesiciye giriyor.

Bu yeni panelde de redline çizgisinden anlaşılıyor ki yine 9500 devirde kesiciye girecek.

Yani devirlerde bir şaşma yok, ben şahsen kullanıyorum, ve öyle devir değerlerinde yanlış gösterme gibi bir durum yok :cat:

Merak eden arkadaşlar için zaten tüm verileri cbf150 topiğinde vermiştim.

Devir saatli cbf150'yi kullanmadan insanları yanlış yönlendirmeyelim.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Evet İsmail'inde dediği gibi devir satinde 9500'de kesiciye giriyor,yani 11000 vardiye 11000devirde neolacak diye sormak çok tuhaf olur.Zaten her ikisindede aynı yerde kırmızı hattın başladığı görülüyor.

Yani şöyle diye biliriz,Km. göstergesinde 160 var diye 160'a çıkmak mümkünmü?,tabiki hayır...Devir saatindede durum bence tıpkı böyle.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
eve yeni girdim sayılır değerli arkadaşlar konuyla ilgili düşüncelerimi yarın yazayım istiyorum...2 fotoyu eklememişim onları da yükleyeyim...aykanım hani len benzin çıbığı diye teee Bodrumlardan aradı...:p

çıbık biraz altta...




Uploaded with ImageShack.us


siyah da fena değil hemi Aydoğanım satoşum...bizi motorlar 1500-2000 eder gari...:p




Uploaded with ImageShack.us

ulen fena gaza geldik he ...:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
eve yeni girdim sayılır değerli arkadaşlar konuyla ilgili düşüncelerimi yarın yazayım istiyorum...2 fotoyu eklememişim onları da yükleyeyim...aykanım hani len benzin çıbığı diye teee Bodrumlardan aradı...:p

Abi çubuk alttaymış şimdi gördüm bende, siyahı güzel şu beyaz sinyaller olayı tamamen değiştirmiş...çok alımlı duruyor...gösterge panelinin aydınlatması ne renk acaba beyazssa iyidir...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Metehan abi kasada bi degişiklik yok sanirim :silent:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Bu 2011'lerde uyuz olduğum tek nokta üzerlerindeki renkli etiketleri...

Çok basit yapmışlar yaaa...Birde ön amortsörle sanki daha derin gibi geldi:silent:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Şahsen ben motorumu yeni sıfırlattım..2 sinyal bi sticer değişimi al sana 2011:p
Çinden gelen devir saatinede kurban olsun honda..Devir saati koymuş vites göstergesini çıkarmış beklediğim gibi değil..
Enceksyon olayına gelince metehan abi bizim motorlarda ahım şahım yakmıyo ne kadar oynıcak ki sanki:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
Merhaba
Forumun takip olarak olmasada yazım olarak yenisiyim.
Bende birtane alcağım ama bu modelin (yeni2011) Antalyada nerde satıldığını bilen arkadaş varsa yardımını rica ediyorum. İstanbul Ankara İzmir de çok güzel imkanlar var kredi kartına taksit falan Antalyada iki yer buldum bana Ank.dan 12 ay taksitle 4400 civarı derlerken Antalya 5300 dedi:pr: olmadı Ank.dan alıp ambarla getirticez artık
Bu arada sadece boş göstergesi neden yetmiyorki :silent: bundan yakınan arkadaşlardan öğrenmek isterim.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
11 bin devirlik olan panelde de 10 bin devirlik panelde de motor maksimum 9500 devirde kesiciye giriyor.

Bu yeni panelde de redline çizgisinden anlaşılıyor ki yine 9500 devirde kesiciye girecek.

Yani devirlerde bir şaşma yok, ben şahsen kullanıyorum, ve öyle devir değerlerinde yanlış gösterme gibi bir durum yok :cat:

Merak eden arkadaşlar için zaten tüm verileri cbf150 topiğinde vermiştim.

Devir saatli cbf150'yi kullanmadan insanları yanlış yönlendirmeyelim.

şöyle demek istemiştim;

bu çinden gelen paneli ilk gördüğümde oradaki 2 fazla değer benim gözüme batmıştı yani gereksiz bulmuştum. cbf150 nin kafamdaki hp/tork eğrisine biraz uymamıştı 9500rpmde kesiciye giriyor demekle beni haklı çıkarttınız bence 9-10bin ve üzeri devirler çok yüksek devirler yeni modellerde devir gösterge oranı mantıklı olmuş ve cuk oturmuş.. demekki max 4-6 bin arası tatlı hızda kullanılıcak güzel bir makine.. devir değerlerini yanlış göstereceğini sanmıyorum öylede demek istememiştim

"ayrıca 10bin rpmde 5, vitesde 100km/h hız yapan motor" demek istediğimde ybr125 i kastetmiştim

ama cbf in 100km kaç bin rpmde sabitlediğini merak etmiyor değilim

mesela innova tam 7500rpm de 100km hıza sabitliyor.

3. vitesde 115 4. vitesde 130 yaptım hiç kesiciye sokamadım (hafif eğimli rüzgarsız yolda) ama marifet değil taibiki
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
şöyle demek istemiştim;

bu çinden gelen paneli ilk gördüğümde oradaki 2 fazla değer benim gözüme batmıştı yani gereksiz bulmuştum. cbf150 nin kafamdaki hp/tork eğrisine biraz uymamıştı 9500rpmde kesiciye giriyor demekle beni haklı çıkarttınız bence 9-10bin ve üzeri devirler çok yüksek devirler yeni modellerde devir gösterge oranı mantıklı olmuş ve cuk oturmuş.. demekki max 4-6 bin arası tatlı hızda kullanılıcak güzel bir makine..

Bu düşünceyle bakarsak 160 km/h kadran koymaları tamamen saçmalık :)
Sonuçta hiçbir fabrikasyon cbf150 o hıza ulaşamıyor.

Aynı şekilde mesela cbr125'te 200 kadran var :)
cbr125'te redline 11 binde başlıyor ama max.devir 13 bin gözüküyor.
15622922eeg.jpg

Demem o ki firmalar bunu hep yapıyor, innova 140 kadran ve 140 görüyor diye tüm motorlar aynı şekilde olamaz ki :)
ama cbf in 100km kaç bin rpmde sabitlediğini merak etmiyor değilim
Devir ile alakalı bir sürü veriyi hem ben, hemde aynı devir saatli gösterge panelini kullanan diğer arkadaşlar cbf150 topiğinde yazmıştık.
Şu an için net hatırladığım veri 9500'de yani devir kesicideyken motor 125 km/h'yi görüyor.

Diğer veriler için bkz: cbf150 topiği :)

3. vitesde 115 4. vitesde 130 yaptım hiç kesiciye sokamadım (hafif eğimli rüzgarsız yolda) ama marifet değil taibiki
Innova'da devir saati varmı ki? :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Bu düşünceyle bakarsak 160 km/h kadran koymaları tamamen saçmalık :)
Sonuçta hiçbir fabrikasyon cbf150 o hıza ulaşamıyor.

Aynı şekilde mesela cbr125'te 200 kadran var :)
cbr125'te redline 11 binde başlıyor ama max.devir 13 bin gözüküyor.
15622922eeg.jpg

Demem o ki firmalar bunu hep yapıyor, innova 140 kadran ve 140 görüyor diye tüm motorlar aynı şekilde olamaz ki :)

hız göstergesi ile ilgili kafama takılan bişey yok, zaten o son derece kült olmuş bir konudur, ilk okula giden çocuğun bile 200km/h kadran gösteren otomobilin 200km/h yapmayacağını bilmesi gibidir..

benim izahımda hız durumu ile ilgili bir anlatım yok o konuda hem fikiriz:cat:

Devir ile alakalı bir sürü veriyi hem ben, hemde aynı devir saatli gösterge panelini kullanan diğer arkadaşlar cbf150 topiğinde yazmıştık.
Şu an için net hatırladığım veri 9500'de yani devir kesicideyken motor 125 km/h'yi görüyor.

Diğer veriler için bkz: cbf150 topiği :)


Innova'da devir saati varmı ki? :silent:

yok ama devir saati takılmışını bir videoda izlemiştim merak edip çok araştırmıştım bir aralar
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu yapıştırmalar çinli zevki galiba hiç beğenmedim aynı makyajlı satılan activa ve beat gibi, iğrenç olmuş. Otomobilde de makyaj yaparken orjinal turuncu sinyaller yerine beyazları takılır,jant kapağı değişir,gösterge panosu değişir vs. Aynı kuş serisi gibi Cbf150'de bu göz boyama amaçlı makyajdan geçmiş Hiç yakışmıyor Honda'ya Yamaha Ybr 125'in çekiciliğinden eser yok.

Enjeksiyon fos çıktığından tasarım farkıyla kesinlikle Ybr önde.:cat:
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
44
Bir honda sever olarak merakla beklediğim bir haberdi bu çok iyi oldu artık 2. el almaya gerek kalmadı balıkesir ede geldiğnde gidip sıfırını alıp hayatı honda ile yaşamak kalıyor teşekkürler mete abi...

he bu arada abi acaip ters bakmıssın resimde korkmadımdesem yalan olur yani ;)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Türkiye'ye özel üretimdir kesin bunlar,bir ekle bir çıkar,kesin bir noksanı olacaktır.
birde km saatinin maximum hızı,ne zaman 160 yapacak acaba cbf 150 :silent:
max hızda ülkemiz insanına özel,bizler severiz km saatinde fazla hız yazmasını,gitmesede olsun bak 160 yapıyor diye atarız havamızı.bu çinliler harbi işi biliyor :)
ama yinede severim cbf 150 yeri ayrı gönlümde,bide ucuz olsa,yağ yakmasa,sağlam olsa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst