- Katılım
- 5 Eyl 2010
- Mesajlar
- 261
bütün CBF 150 sahipleri (yeni alacak olanlar demek daha doğru)metehan arkadaşa teşekür borçlu bu durum da sanırım::alkiis::,nede olsa o bir cbf ,fenomeni,otoritesi.:
uro::
Yaptığı kulisler sonunda devir saatini koydurdu cubuf,a
bayilerden önce gelişmelerden onu haberdar ettiklerine göre.KUTLARIM.
DEVİR saatli cbf ye devire,devire bineriz artıkım.::haapppy:
Yaptığı kulisler sonunda devir saatini koydurdu cubuf,a
bayilerden önce gelişmelerden onu haberdar ettiklerine göre.KUTLARIM.
DEVİR saatli cbf ye devire,devire bineriz artıkım.::haapppy:












