Devir Saatli 2011 CBF 150 ler Bayilerde. (Foto)

Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
bütün CBF 150 sahipleri (yeni alacak olanlar demek daha doğru)metehan arkadaşa teşekür borçlu bu durum da sanırım::alkiis::,nede olsa o bir cbf ,fenomeni,otoritesi.::puro::
Yaptığı kulisler sonunda devir saatini koydurdu cubuf,a
bayilerden önce gelişmelerden onu haberdar ettiklerine göre.KUTLARIM.
DEVİR saatli cbf ye devire,devire bineriz artıkım.::haapppy:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayrıntılı fotoğraf isterim ve enjeksiyon bilgisini öğreniver hacı, burada(Eses26) Honda var da bakmadık mı.:wiinkk:

Yeni kasa Cbf 125 gibi birşeyse dehşet olur.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
fabrikasında bu var işte
200911517322836027.jpg


kasa olarak bu şeklinden başkası gelmez
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ybr, cbf'in enjeksiyonu karşısında hafif kalır, eskisi gibi tutmaz.:rendeer:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Bari Far ampulu Halojen olsun bu sefer hala eski araçlar armut tip var ne kadar berbat
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
CBF 150 kullandım eskiden ama hiç devir saatinin eksikliğini hissetmedim. Otomobilde de bakmam. Sürücü motorun sesini dinler , devir saati gereksiz bir aksesuar olmasa da olur. Onun yerine hararet göstergesi koysalar çok daha yararlı olurdu.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
DEVİR Cbf Devri hacolar.. Hız kadranın yanında, sürekli hareket halinde bir ibre ne de hoş olur dimi.? Hem ybr'cilerin "sizin cbf'te devir saati bilem yok. Yemişim öyle motoru. Gider haojine binerim daha iyi" laflarından da kurtulmuş olacaksınız.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Bu demek oluyor ki servisler devir saati de getirecekler, umarım fiyatta uçmazlar da benimki gibi 2011 dışında kalan modellere de takılır. Hayırlısı artık, benim çinden gelen yoldaydı oysaki :mrgreen:
 
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
267
bu gösterge çok süper.bende yeni ybr esd var.bende vites göstergesi yok.bunda hem benzin,hız,devir,vites hepsi birarada.hondada müthiş bir atak.cbf 150 nin en sevmediğim noktası egsozu.egsozu ybr gibi olsa ve devir saati ayak marşı olsa geçen hafta ybr yerine cbf alırdım.tabi piyasada apache rtr150 olsaydı o hepsinin önüne geçerdi.

inşallah yeni göstergeye birde yeni eksoz ve ayak marşı eklerlerde cbf kullanan arkadaşlar sevinir.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
bu gösterge çok süper.bende yeni ybr esd var.bende vites göstergesi yok.bunda hem benzin,hız,devir,vites hepsi birarada.hondada müthiş bir atak.cbf 150 nin en sevmediğim noktası egsozu.egsozu ybr gibi olsa ve devir saati ayak marşı olsa geçen hafta ybr yerine cbf alırdım.tabi piyasada apache rtr150 olsaydı o hepsinin önüne geçerdi.

inşallah yeni göstergeye birde yeni eksoz ve ayak marşı eklerlerde cbf kullanan arkadaşlar sevinir.

Kullanan değil de kullanacaklar sevinecek :) yoksa neyleyim yarin güzel olmasını benim olmadıktan sonra :p rtr150 de olsa cbfin yeri başka aslında..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Nihayet bu kesinlikle olması gereken bir gelişmeydi hayırlı olsun:cat:yanlız anlamadığım enjeksiyonun çakması nasıl oluyor? varsa vardır yoksa yoktur zaten.. bence karbüratörlü gelir yoksa efi yakıt enjeksiyonlu gelir..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
honda bu işi biliyor bir devir saati takıp fiyata verecek coşkuyu tamda devir saatsiz haline alışmıştım:mrgreen:ahh honda ahh
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
değerli arkadaşlar Şirinevler Otosevere 2 tanesi gelmiş...sizler için taze taze çektim...cevap ve yorumları akşam uygun bir zamanda yazarım bu fotolarla idare ediniz...



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Mete kulunuz...:p



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

bana müsade işe geçiyorum..

bende duyum dedikodu yok agalar...geldi dediysem gelir...:bounce:


son olarak enjeksiyonu çekmeye çalıştım ama olmadı galiba...





Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Metehan aga eline sağlık, gerçekten çabaların takdire şayan. :cat::rendeer:
Helal olsun.

Yalnız bi yerden eklemişler bi yerden çalmışlar, bu seferde vites göstergesini kaldırmışlar.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
cbf 150 deki bu değişiklik iyi olmuş özellikle devir saati ve enjeksiyonlu olması çok iyi alanlara şimdiden hayırlı uğurlu olsun :D
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Süper haber, yeni motorum belli oldu. Tek eksiği devir saatiydi şimdi bir de enjeksiyon gelmiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst