sizlere tavsiyem; şiddetle tavsiyem pratik yapmadan ve kendinize güvenmeden:yaparım,ederim diyerek şehir içinde motor kulanmayın kalabalık yerlerde motora binmeyin.arkadaşlar motoru yolda tutmak çok zor bişey değil belki ama kısa zaman bile olsa trafikten uzaklarda ıssız yelerde arabaların fazla olmadığı yerlerde pratik yapın.en azından nerde ne yapılır,nasıl fren yapılır,nasıl dönülür, nasıl durmak lazım, arabalarla mesafeler nasıl olmalı,yağışta nasıl gidilir,hangi fren nerede kullanılır,nelere dikkat etmek gerekir etc... bunları öğrenmek çok zor değil ama öğrenmeden ya da bilgisizce kullanmak hayatınızı zorlaştırır.motor kullanan ve bu tip ayrıntılara çok yabancı olmayanlarla dolaşmanızı tavsiye ederim. eğer imkanınız varsa sürüş eğitimleri var onlara da katılabilirsiniz.
Allah kaza bela vermesin,motorlarınız da hayırlı olsun.