Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
59
orjinal bi derbiye ne gibi değişiklikller yapılabilir ? sigorta vs değiştirme işlemi oluyomuş chip değişimi gibi şeyler bilgilendirirseniz sevinirim ...
saygılarımla..
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
orjinal bi derbiye ne gibi değişiklikller yapılabilir ? sigorta vs değiştirme işlemi oluyomuş chip değişimi gibi şeyler bilgilendirirseniz sevinirim ...
saygılarımla..

Sigorta ya da chip değişimi yapan hiç duymadım.
Ama karbüratörü ve exup valflerini değiştiren bir eleman vardı. Bir ara sahibinden de görmüştüm. Motoru satılıktı.
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
59
Sigorta ya da chip değişimi yapan hiç duymadım.
Ama karbüratörü ve exup valflerini değiştiren bir eleman vardı. Bir ara sahibinden de görmüştüm. Motoru satılıktı.

ya ek olarak rodajdan sonra takılan bir sigorta varmıs onu söylemek istedm aslnda cok güzel temiz bi derbi buldum 3000 kmde fakat sigortanın takılı olmadığını söyledi o yüzden sordum
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
ya ek olarak rodajdan sonra takılan bir sigorta varmıs onu söylemek istedm aslnda cok güzel temiz bi derbi buldum 3000 kmde fakat sigortanın takılı olmadığını söyledi o yüzden sordum

Normalde o sigorta 1000km bakımı yapılıca serviste takılıyor.
3000km olduğuna göre takılı olması lazım aslında.
Ama önemli bişey değil heryerden bulursun bildiğin sigorta işte :)
Bu arada ilanı varsa bi bakalım motora nasıl bişeymiş, ne kadar istiyormuş :)
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
59
Normalde o sigorta 1000km bakımı yapılıca serviste takılıyor.
3000km olduğuna göre takılı olması lazım aslında.
Ama önemli bişey değil heryerden bulursun bildiğin sigorta işte :)
Bu arada ilanı varsa bi bakalım motora nasıl bişeymiş, ne kadar istiyormuş :)

özel mesaj olarak gönderdim incelersen sevinirm .:)
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
59
aslnda benim icin cok farketmez istanbulda falan olması cok fazla bi km değil 500 km falan sanırım
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
59
evet tek sorun da bu işte :) nasip kısmet bu işler derbi olur rx king olur bakıcaz artık bir şekilde teşekkürler ilgine yardımcı olduğun icin :)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Bende iyiyim sorun yok.İzne gittim geldim bi hengamenin içinde uğraşıp duruyorum fırsat bulup Bi türlü arayamadım kimseyi ama her zaman aklımdasınız arkadaslar.Tam fırsat yakalıyorum kafamda planlar yapıyorum ne yapsak diye ama illaki bişeyler cıkıyor.Ne yapıp edip fırsat yaratıp gorusmemız lazım cok ara verdık cunku.
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
183
45gprr125 eğer motoru almazsan buraya linkle ilanıda bakarsın bir alıcı çıkar bize faydası olur :)
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
18
hamdinho ben geçen yaz o motoru ankrada görmüştüm hatta ilk gördüğüm derbi diyebilirm :p demek sende şimdi... Aslında gelip görmek isterdim ama ilk etapta ankarada bulursam onları değerlendircem. baktım olmadı bi şekilde şehirdışına açılırım :)

ewet o motor bende satıp hyo alıcaktım tam tamına 6 adet hyo denedim 2006 dan 2010a kadar ama 5para etmez gercekten etmez artık takas düşünmüyom satarsam nakitle satıcam oda 600lük felan bulursam yada aprilla:D yoksa hayatta satmam gerci 600lük ucuz ve temiz bulamıcam için epey bende kalıcak bu motor zaten yan yana geldiginde çogu kişi r1 mi dio havası cok güzel yaww bide kit bulsam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------

arkaaşlar yarın ve ondan sonraki 3gün yokum nette o yuzden şimdiden sizlerin bayramını kutlarım allah nice bayramlar görmeyi nasip etsin herkezze kazasız bol kilometreler ve unutmadan elinde kit veya orjinal piston olan varsa numarasını versin konuşalım bir arkadaş ver benim ustamda demişti ama dahada yazmadı irtibata gecemedik saygılar hayırlı bayramlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst