Cok sevindim Ugur, gozun aydin. Maasallah cok da saglikli dogmus. Allah anali babali buyutsun.
Koray, buyuk gecmis olsun. Arabadakilere birsey olmamasi sevindirici. Sukur ki motosikletle denk gelmemissin boyle bir olaya. Yollarda cok dikkatli olmak gerekiyor, her an kotu olasiliklara gore surus yapmak gerekiyor. Yine de o bile bazen yeterli olmuyor malesef.