Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Nude dusunursen Erdem arkadasimizin motosikletine kefil olabilirim.

Ama Orhan arkadasimizin bildigim kadari ile satmaya kesinlikle niyeti yok ozellikle gianelli ve pilot lastiklerden sonra :)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Kardeş senin motoru satma niyetin var mıydı? Şöyle forumdan sağlam bir arkadaştan almak istiyorum motoru, sahibinden.com'daki ilanlara güvenemiyorum.

Selam. Jonturq'un de dediği gibi motorumu satmayı düşünmüyorum yakın zamanda. Erdem (ketchup) adlı arkadaşımızın 2007 sonunda sıfır aldığı nude motoru var satılık. Çok temiz bir motor ve sanırım 2000km'nin altında. Onu düşünebilirsin. :cat:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Herkese iyi haftalar. Cumartesi günü solo bir gezi yaptım. Eskihisar'a gittim. Biraz daha gaza gelsem feribota binip Çınarcık tarafına falan gidip bir gece konaklayabilirdim:) Yol çok keyifli, şu İznik ve Gemlik gezi planımız noldu??
photo0368.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Koray ne kadar kıskansam az. Şu İznik planını gerçekten uygulamak lazım artık. Temmuz ayı içinde planlayabiliriz belki de. Bu arada motor çok çaça çıkmış fotoğrafta. :cat:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
http://www.youtube.com/watch?v=XLLUbuchEzI

adam virajlı dağ yolunda tırmanıyor, derbi tık demiyor.. Elin japonu bile derbi kullanıyosa tartışma bitmiştir :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:31 PM ----------

Koray ne kadar kıskansam az. Şu İznik planını gerçekten uygulamak lazım artık. Temmuz ayı içinde planlayabiliriz belki de. Bu arada motor çok çaça çıkmış fotoğrafta. :cat:

Kanka biz planlayana kadar mevsim kışa dönücek gezi işi seneye kalıcak zaten :)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Valla kanka doğru diyorsun. Bu aralar paintball muhabbeti ve var. İkisini sıraya koymak lazım, zannediyorum ki paintballcular baskın çıkacaktır. Bana sorarsanız İznik derim, o ayrı...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:51 PM ----------

Video çok güzel, harika yatırmış adam motoru virajlarda. alnız bu motor 4T anladığım kadarıyla. Sesi hiç bizimkiler gibi ince değil ve sanki o kadar da hızlı devirlenmiyor, biraz ağır kalıyor gibi. Pilotaj çok iyi ama.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Uğurcum en iyisi hiç plan yapmamak.. Bugüne kadar yaptığımız planların % 50sini falan uygulayabildik sanırım?? Ee o zaman kadro da genişti, alın size bi nostalji:
photo0039kcg.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Yahu kadro gene genis sadece motosikletlerimiz farklilik gosterdi o kadar :) siz yapin ben uyarim ben uyabiliyorsam bu halimle herkezin uymasi lazim :)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Şu eski fotoğrafımıza bakıyorum da, Derbi motorlu halimiz süpermiş gerçekten. Türkiye'de tek, Avrupa'da da sınırlıdır şu kadar Derbi'nin buluşup gezmesi. Görenler bayağı şaşırıyor ve imreniyordu eminim ki.
Uğur, küçük hanım ne zaman geliyor? Bu aralar doğum olması lazım. Heyecanlısındır..
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
140
Ben nude falan almam ya, ne o öyle motorcu çırağının alıp kaçtığı motorlara benziyor. Bana giyinik lazım...
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
sürüş pozisyonu falan daha rahat ama nude un hatırlatırım. fotoğraf da yanıltmasın seni gerçekte görmen lazım güzel bir naked
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
eski günler gerçekten çok güzeldi, fotolara baktıkça duygulanıyorum :)
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Arkadaşlar dün gece Adapazarı Hendek mevkiinde Temde en sol şeritte 130 km işe giderken arabamla sol şeritte duran büyük bir lastik kaplama parçasına çarptım. Benden sonra 2 araç daha çarptı. Tüm gece çekiciydi tutanaktı uğraştım. Arabanın abs beyni, klima bilmemnesi, radyatörü, tamponu vs gitti. Çok şükür ben ve aracın içindekilerde bir şey yok. Aynı şeyle motosiklet üstündeyken karşılaşmak istemezdim.. Kamyonların sık kullandığı yollarda sürüş yaparken azami dikkat gösterelim arkadaşlar..
photo0381a.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
çok geçmiş olsun abi ya. sende ve diğer arkadaşlarda bi problem olmaması sevindirici. lastik kaplamaları çok tehlike yaratıyor, birkeresinde neredeyse bende o kaplamalar yüzünden kaza yapcaktım.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Koraycim cok buyuk gecmis olsun , sizde bir sey olmamasi sevindirici.

Allah beterinden saklasin hepimizi , benimde park halindeki aracimin sag silecek supurgesini calmislar sabah fark ettim silecek kolunu kaldirdigimda da on camda catlak gordum sinirim tepeme cikti , supurgeyi caldiktan sonra sanirim kolu sertce birakti aniden cama dusen demir kol cami catatmis , sanki sapan ile misket atilmis gibi bir catlak soz konusu , kasko da 4 gun once sona ermisdi , ama bi sekilde cozucez insallah . Bu arada nasip olursa 07.07.09 da kizim Kayra dunya ya gozlerini acacicak.

Darisi hepinizin basina

Selamlar.

tekrar gecmis olsun.
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
Arkadaşlar dün gece Adapazarı Hendek mevkiinde Temde en sol şeritte 130 km işe giderken arabamla sol şeritte duran büyük bir lastik kaplama parçasına çarptım. Benden sonra 2 araç daha çarptı. Tüm gece çekiciydi tutanaktı uğraştım. Arabanın abs beyni, klima bilmemnesi, radyatörü, tamponu vs gitti. Çok şükür ben ve aracın içindekilerde bir şey yok. Aynı şeyle motosiklet üstündeyken karşılaşmak istemezdim.. Kamyonların sık kullandığı yollarda sürüş yaparken azami dikkat gösterelim arkadaşlar..

genelde lastiklerine soguk kaplama uygulanmış (eskiyen yorgana yeni yüz kaplatmak benzeri bir yöntem) kamyonlar o lastik parcalarını yollara fırlatıyor.

işin daha da kötüsü o kamyonlar sizin yanınızda yönünüzde seyrederken bahsedilen lastik parcalarının tekerleklerden kopup mermi gibi üzerinize yönlenmesi ihtimali. bu yüzden kamyonlara özellikle de bakımsız görünen ahşap kasalılara pek yaklaşmamak lazım.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Teşekkürler arkadaşlar. Allah hepimizi bu ve bunun gibi kazalardan korusun..
Avare Rulman arkadaşımızın dediklerine de katılıyorum, ilk kopma anında tekerleğin dönüş kuvvetiyle birlikte kaplama lastik artık nereye fırlarsa gidiyor mermi gibi..
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Arkadaşlar dün gece Adapazarı Hendek mevkiinde Temde en sol şeritte 130 km işe giderken arabamla sol şeritte duran büyük bir lastik kaplama parçasına çarptım. Benden sonra 2 araç daha çarptı. Tüm gece çekiciydi tutanaktı uğraştım. Arabanın abs beyni, klima bilmemnesi, radyatörü, tamponu vs gitti. Çok şükür ben ve aracın içindekilerde bir şey yok. Aynı şeyle motosiklet üstündeyken karşılaşmak istemezdim.. Kamyonların sık kullandığı yollarda sürüş yaparken azami dikkat gösterelim arkadaşlar..
photo0381a.jpg
[/URL][/IMG]


Koraycım geçmiş olsun kardeşim allah korumuş vallaa.Araba bi şekilde duzeltılır.Allahtan motorla falan değildin.Düşünmek bile istemıyorum.Yollar böle ölüm tuzaklarıyla dolu.Dıkkat edelım dıyecegım ama.Motorla böyle bır durumda dıkkatlı olsakda, bu tip bır durumdan sıyrılmak cok güç gibi geliyor bana.O yuzden böyle şeylerle karşılaşmamak için dua etmekten başka yapacak bişi yok.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
04/07/09 tarihinde 3.700 Gr , 51 cm boyundaki kizim Kayra dunyaya gozlerini acti , darisi isteyen tum arkadaslarin basina.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst