Kardeş senin motoru satma niyetin var mıydı? Şöyle forumdan sağlam bir arkadaştan almak istiyorum motoru, sahibinden.com'daki ilanlara güvenemiyorum.
Koray ne kadar kıskansam az. Şu İznik planını gerçekten uygulamak lazım artık. Temmuz ayı içinde planlayabiliriz belki de. Bu arada motor çok çaça çıkmış fotoğrafta. :cat:
Arkadaşlar dün gece Adapazarı Hendek mevkiinde Temde en sol şeritte 130 km işe giderken arabamla sol şeritte duran büyük bir lastik kaplama parçasına çarptım. Benden sonra 2 araç daha çarptı. Tüm gece çekiciydi tutanaktı uğraştım. Arabanın abs beyni, klima bilmemnesi, radyatörü, tamponu vs gitti. Çok şükür ben ve aracın içindekilerde bir şey yok. Aynı şeyle motosiklet üstündeyken karşılaşmak istemezdim.. Kamyonların sık kullandığı yollarda sürüş yaparken azami dikkat gösterelim arkadaşlar..
Arkadaşlar dün gece Adapazarı Hendek mevkiinde Temde en sol şeritte 130 km işe giderken arabamla sol şeritte duran büyük bir lastik kaplama parçasına çarptım. Benden sonra 2 araç daha çarptı. Tüm gece çekiciydi tutanaktı uğraştım. Arabanın abs beyni, klima bilmemnesi, radyatörü, tamponu vs gitti. Çok şükür ben ve aracın içindekilerde bir şey yok. Aynı şeyle motosiklet üstündeyken karşılaşmak istemezdim.. Kamyonların sık kullandığı yollarda sürüş yaparken azami dikkat gösterelim arkadaşlar..
[/URL][/IMG]![]()