Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Acemi85 Sahibinden.com daki ilanında sattıgın makina gerçekten çok güzel.elimde para olsa koşa koşa gelip alırdım.ama henüz yaşta ufak(18) elımıze para geçmıyor.ama o resımlerne bakarken agzım açık kaldı ilk motor alışımda böyle biişey istiyorum.

İnşallah allah sana 1300 CC liklerini nasip eder :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Acemi 85 ;

Kardeşim Senin Motoru alma hayallerim bitti... Artık bir motor sahibiyim :cherry:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
hayırlı olsun cakalaz
uğur sen ne durumdasın kardeşim;?? ne kadar kaldı??
orhan sen neler yapıyosun??
erdem kawayla kaç bastın en son? :)
cihan sende ne var ne yok??
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Tekrar hayirli olsun cakaloz , koraycim saolasin her sey yolunda saglikli bir sekilde gelisiyor kizim nasip olursa 15 gun icerisinde baba olacagim , kisa zamanda goruselim abi cok ara verdik.

Erdemin sesi cikmiyor cihan desen oyle orhan nerelerdesin ?
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
beyler ben buralardayım.ama bi türlü giripte 2 cumle bişi yazamıyorum. evın tadılatı işler falan derken kafamı kaşıyacak zaman yok.İşten cıkıyorum dırek eve ustaların basına gıdıyorum.Haftasonlarıda aynen anlattıgım gıbı gecıyor.Siz neler yapıyosunuz.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Valla cihancim allah kolaylik versin , kendi adima benim bir sey yaptigim yok sorunda orda zaten heralde kimse bir sey yapmiyor :) ama birinin tetiklemesi lazim heralde bizi valla bu bir hafta icinde bulustuk bulustuk yoka ben hayatta gelemem bir sure haberiniz olsun :)
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Acemi 85 ;

Kardeşim Senin Motoru alma hayallerim bitti... Artık bir motor sahibiyim :cherry:

Hayırlı olsun kardeşim güzelmiş motorun. Allah kaza bela vermesin. Bu arada şu hysong hakkında biraz bilgi verirmisin? Maksimum gördüğü hız nedir? Gidişi falan nasıl? Derbiden daha hızlıdır herhalde...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
140
Kalkışta geçemeyeceği kesin de azami hızı bir 20 km/s fazla. Çok uzun düzlüğü olmayan bir pistte Derbi tozutur bence.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
gerçekten doğru söylüyosun ben geçen maslaktan-mahmutbeye gidiyodum 153 km hız gördüm ama ne titreme ne bir sallanma vardı motorda. Devirde daha 11 de falandı. hoyoyla bu hızda dağılır herhalde.
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Acemi 85 ;

Kardeşim Senin Motoru alma hayallerim bitti... Artık bir motor sahibiyim :cherry:

anaaaa cakooo maotor almısssss:queen::queen::queen::queen:hayırlı olsun akrdesım allah kaza bela goztermesın sonunda sınunda arkadaslar cakonun bos bos sorularından kurtulmus olduk bu satede:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:54 AM ----------

Tekrar hayirli olsun cakaloz , koraycim saolasin her sey yolunda saglikli bir sekilde gelisiyor kizim nasip olursa 15 gun icerisinde baba olacagim , kisa zamanda goruselim abi cok ara verdik.

Erdemin sesi cikmiyor cihan desen oyle orhan nerelerdesin ?

ugur kardesım allah analı babalı buyutsun kardesım benımkıde ayın 16 sında 1 yasına bastı ılk dogum gununu kutladık ınsallah senınkısıde hayırlısyla dogar ve dunyaya merhaba derrrr :rendeer:
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Arkadaşlar bu benzin biterken benzin işareti yanıp sönüyo bide 01-02-03-04... şu an bende 07 de böyle sayılar çıkıyo. depoyu 25 tl ye doldurmustum şimdi 130 km falan yapmısım bu sayılar nedir bilen var mı? kaça kadar gidiyo ve full depo siz kaç km yapıyosunuz.

Biraz önce 143 km de depoyu tekrar doldurdum 30 Tl Ye. 9.3 Lt benzin aldı. Yalnız yine o sayılar artıyodu en son 18 de kaldı. Nedir bu sayı kaça kadar gidiyo?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst