- Katılım
- 22 Mar 2009
- Mesajlar
- 166
Acemi85 Sahibinden.com daki ilanında sattıgın makina gerçekten çok güzel.elimde para olsa koşa koşa gelip alırdım.ama henüz yaşta ufak(18) elımıze para geçmıyor.ama o resımlerne bakarken agzım açık kaldı ilk motor alışımda böyle biişey istiyorum.
İnşallah allah sana 1300 CC liklerini nasip eder

