Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
arkadaslar bu motoru internette arattımda fiyatlar 4-5-6 civarında
ve kilometreler 1,000 ila 6,000 arasında genellikle! neden boyle anlayamadım yani o kadar sıkıcı bi motorssikletmiki millet bunu bi dunya paraya alıp 1,000 km sonra yarı fiyatına satıyo?rs 125 içinde geccerli bu soylediklerim

Yok öyle değil.. makineye hemen alışıyorsun ve ss kullanımını öyle çabuk öğretiyorki sana hemen bi 600 lük ss alıyorsun :cherry:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
155
arkadaslar herkese merhabalar yzf r 125 almayı dusunuyordum ne zamandır ama arkadas derbı konusunda baya bir aklıma girdi.yardımlarını almak istiyorum.Öncelikle hıc deneyımım yok ılk motorum olucak honda guvenlı surus egıtımınede gıtmeyı dusunuyorum.Bana sahıbınden.com dakı derbılerden bıldıgınız guvenebılecegım 5 mılyara kadar olan derbilerden hangısı ıyıdır soyleyebılırmısınız.:)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
arkadaslar herkese merhabalar yzf r 125 almayı dusunuyordum ne zamandır ama arkadas derbı konusunda baya bir aklıma girdi.yardımlarını almak istiyorum.Öncelikle hıc deneyımım yok ılk motorum olucak honda guvenlı surus egıtımınede gıtmeyı dusunuyorum.Bana sahıbınden.com dakı derbılerden bıldıgınız guvenebılecegım 5 mılyara kadar olan derbilerden hangısı ıyıdır soyleyebılırmısınız.:)


Erdem'in(ketchup) nude gpr'ı var onu al kafan rahat olur.Sorunsuz makina.
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
140
Naked'ı biliyordum da nude tabirini ilk defa duydum :) Naked GPR 125'lerin farları çok cins duruyor ya.::wackoo::
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
arkadaslar herkese merhabalar yzf r 125 almayı dusunuyordum ne zamandır ama arkadas derbı konusunda baya bir aklıma girdi.yardımlarını almak istiyorum.Öncelikle hıc deneyımım yok ılk motorum olucak honda guvenlı surus egıtımınede gıtmeyı dusunuyorum.Bana sahıbınden.com dakı derbılerden bıldıgınız guvenebılecegım 5 mılyara kadar olan derbilerden hangısı ıyıdır soyleyebılırmısınız.:)

Kardeşim ben motorumu satıyorum ilgilenirsen görüşelim. İstediğin yerede baktırabilirsin zaten daha 1.300 Km de sahibinden.com da bulabileceğin en temiz ve en uygun motor.

http://www.sahibinden.com/sifir_gibi_derbi_125r_tertemiz-74WQQaXQQ13663119WQQpXQQdisplayitem

Sormak istediğin birşey varsa sorabilirsin.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Ben sana söyliyim çako motor almaz :)

:) canı sağ olsun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 AM ----------

Arkadaşlar ben 5 senden sonra pazar günü öss ye giricem :) askerden sonra okuma hevesi geldi :) Yalnız şimdi sistem nasıl ya Mat-1 Mat-2 Falan varmış. Ben aöf 3.sınıf okuyorum diyorum ki 2 senelikte uzaktan eğitim bilgi teknolojileri okiyim. Sayısal mezunuyum 1. kitapçığımı yapıcam 2.kitapçığımı? 2 daha zormuş galiba..
Belki yeri değil ama başka kimim kimsem yok sizlere soriyim dedim :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Çako motor alacak da ne alsın diye düşünüyor :mrgreen:

Ben Karadenizde olmasam coktan almıstım motor :cherry:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
2
Acemi85 Sahibinden.com daki ilanında sattıgın makina gerçekten çok güzel.elimde para olsa koşa koşa gelip alırdım.ama henüz yaşta ufak(18) elımıze para geçmıyor.ama o resımlerne bakarken agzım açık kaldı ilk motor alışımda böyle biişey istiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst