Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Haa, sadece susturucu diyorlardır ya tamam. Sadece susturucu zaten 100 € civarında. O paraya satılan şeye 620 TL almaları mantıklı bak Ferco açısından. :cat:

Aynen ben de öyle düşünmüştüm. Ferco yani bu. Rahat %300 almaları lazım:queen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
doğrudur aramaya gerek yok:)

edit 300 euroymuş acemi85 in dediğine göre

ben doğrudur derken Orhanko doğru diyordur demiştim ama ferco doğrudur gibi oldu ama ferco doğru diyormuş yanlış anlaşılmasın
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Şimdi aradım 287€ kdv dahil işçilik dahil komple önden arkaya sistem dedi. istersen ara sor. 650 Tl ye geliyo yani.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Cidden enteresan bir durum. Dışarıda sadece parça olarak 300 € olan bir şeyin burada işçiliğiyle 287€ olması:silent:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Neise o zaman bakalım kaça satacaksınız :p

Sahibinden.com da 6000 isteyenler 4500 e bırakıyor motoru :queen:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
6000 isteyipde 4500 bırakanlarınki 2007 modelmi 2006 modelmi artı olarak ne var ?
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Şaka gibi :cyclopsan
Ferco'yu ben de aradım. Ferco yedek parçadan daha 3 ay önce birebir konuştuğum ve bana 1200TL diyen kişi olan Kadir Bey bugün bana komple kite 625TL diyor. İnanılır şey değil. Dediğine göre bu üründe kampanya varmış. :cyclopsan:cyclopsan
Helal olsun diyorum, başarılarının devamını diliyorum..
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Şaka gibi :cyclopsan
Ferco'yu ben de aradım. Ferco yedek parçadan daha 3 ay önce birebir konuştuğum ve bana 1200TL diyen kişi olan Kadir Bey bugün bana komple kite 625TL diyor. İnanılır şey değil. Dediğine göre bu üründe kampanya varmış. :cyclopsan:cyclopsan
Helal olsun diyorum, başarılarının devamını diliyorum..

olsun kardeşim boşver onun dışardan gelme heycanı kendi elinle takman milyarlara değer. olur böyle şeyler 3-5 i aramaya gerek yok bu olaylarda. 10 numara olmuş egsozun güle güle kullan.
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
23
slm

slm arkadaşlar bu hafta gezi yapıyormusunuz.netleştirelim şu konuyu bende marmarise dönmeden sizlerle tanışayım.derbi ci bulmak zor ege taraflarında.benim telefon numaram 5558435316 bu hafta mutlaka yapalım arkadaşlar.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Orhan fena mantar olmuşsun ne diyim.. Keşke aksiyon almadan tekrar bi sorsaydın :pr:
Neyse kısmet diyelim..
Alın size 2009 gpr 125 4T videosu

http://www.youtube.com/watch?v=kZv0exYqb6c

Gösterge paneli çok şık haa

Ya o bu değil de videonun altındaki yorumlardan birinde İtalya'da 3880 € denmiş. Bu makine İtalya'da o paraysa burada kimse beklemesin. 3880 € yaklaşık 8500 TL. direk oradaki fiyatın bizdeki karşılığı. Bunun vergisiydi, distribütörün kar yüzdesiydi falan derken rahat 11-12 bin TL'yı bulur. Olaya bakın:queen:
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
23
slm

aerkadaşlar geziye kendi motorumla katılacam bilginize.gezi olmazsa bile biryerlerde buluşup çay kahve içelim.telefon numaramı yazdım zaten.bana telden ulaşın.forumu takip edemeyebilirim.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Egzosunuz hayırlı olsun, söylendiği gibi daha önce ferco 1000küsüre satıyordu egzosu,esasında normal fiyatı bu çünkü yurdışında zaten 800TL'ye denk geliyor,şimdi bile!Ama arkadaşlar,elde sıfır motor olmayınca egzosu ne yapacak,kim alacak!Düşünmüşlerdir elde kalanlar bir şekilde satılmalı bu yüzden fiyatı düşürmüşlerdir,çünkü oldukça yüksek fiyat...Bu arada egzos paslanmaz değil,egzos çıkışından sonra gelen kaynaklı ve vernikli kısım paslananiliyor,birde borular,ben bunları egzos spreyi ile siyaha boyadım,süper oldu!Birde egzosda sizinkinle ufak fark var,bendeki giannelli'de arka susrueucuda marka etiketi var,kabartmalı metal...
7419473_895574_1u16045.jpg

7419473_895574_ak5h400.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:00 AM ----------

Egzosdan sonra karbüratör ayarı yaptırdınız mı!Bende şuan iridyum buji var,buna ek olarak reed valve ve büyük karbüratör memesi takarsam gidiş daha da süper olacak,bu parçalar ucuz hem de...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:07 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:05 AM ----------

Bu arada egzos hava yoluyla da gelse gümrüğe girecekti,kara,hava farketmiyor son durak gümrük...
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Arkadaşlar ben satmadan şu gezi işini yapalım diyorum. Hem tanışma fırsatı buluruz. Aslında bu pazar çok iyi olurdu ama plan yapamadık. Ama hala geç değil yarın müsait olan varsa ufak bir buluşma yapalım. Yada haftaya cumartesi de olabilir.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Arkadaşlar ben satmadan şu gezi işini yapalım diyorum. Hem tanışma fırsatı buluruz. Aslında bu pazar çok iyi olurdu ama plan yapamadık. Ama hala geç değil yarın müsait olan varsa ufak bir buluşma yapalım. Yada haftaya cumartesi de olabilir.

bence siz yarın bize katılın :p
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
haydaa siz bugun buluştunuz mu. Tühh bilseydim gelirdim.. nereleri gezdiniz bakalım..
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
96
arkadaslar bu motoru internette arattımda fiyatlar 4-5-6 civarında
ve kilometreler 1,000 ila 6,000 arasında genellikle! neden boyle anlayamadım yani o kadar sıkıcı bi motorssikletmiki millet bunu bi dunya paraya alıp 1,000 km sonra yarı fiyatına satıyo?rs 125 içinde geccerli bu soylediklerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst