Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
8530 km de 2007 model michelan ön arka lastik puig siyah cam xenon elcik tankped 6500 ytl düşünüyorum
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Güzel kardeşim ben sana zaten nakit fiyat vereceğim.. Ki dediğim fiyat cok iyi bir fiyat ; arastır biraz bence...
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Güzel kardeşim ben sana zaten nakit fiyat vereceğim.. Ki dediğim fiyat cok iyi bir fiyat ; arastır biraz bence...

Araştırdım ve sahibinden de baktım valla benim fiyat gayet normal hatta düşük bile. daha fazla km de olanlara daha fazla para istiyolar.
Gprbilo motoruna 6.500 istiyo ben 5.900 :)

Senin verdiğin nakitin üstüne bide scoter verirsen olur :)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Acemi ve Bilo, hayırlı satışlar. Acemi, senin motor gerçekten çok güzel görünüyor. Jantlarındaki yeşil bantlar da çok güzel durmuş. Bu bant işine bir kere ben de kalkıştım ama düzgün yapıştıramadım, söktüm attım hepsini. Üşenmezsem lastik değişiminde yapıştırmayı denerim.

Egzos uygulaması resimlerini gönderiyorum arkadaşlar. Farketmiş olduğunuz üzere standart egzos boruları bayağı bir paslamıştı. Giannelli paslanmaz çelikten yapılmış; bakalım o ne kadar sürede paslanıyor.. Susturucu üzerinde olması gereken Giannelli plakası da ayrıca geliyor kutuda. Onu da susturucu üzerine perçinlemek gerekiyor. Susturucuma kıyamadığım için onu da perçinlemedim; karbon karbon duruyor susturucum.


73986082.jpg

98315666.jpg

29918630.jpg

42911463.jpg


Kullanıcı olan herkese de tekrar tavsiye ediyorum performans egzos kiti takmalarını. Giannelli olur, Arrow olur, varsa Malossi olur.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Orhanko kardeşim sen nekadara getirttin bu egsozu? e-baydan mı aldın? Bide arka teker galiba senin daha kalın. onu nasıl nerden temin edebiliriz o nekadara patlıyo :) ( böyle modifiye işine girince içim kıpır kıpır oluyo satmaktan vazgeçicem yapmayın arkadaşlar :) )
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
@Orhanko

o eksoz eğer nikel krom alaşımından yapılmışsa çok zor paslanır. nikrom tencerelerde de yazıyor.

arabadan biliyorum 15 sene oldu hala pas yok
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Acemi85 Fotoğrafın açısından ve ışıktan dolayı arka teker kalın gözüküyor; lastiklerim motosikletle gelen orjinal Pirelli, arka 140/70 yani. Şimdi Michelin Pilot Activ'e geçeceğim ve onları da özellikle orjinal ebatlar olan 110/70 ve 140/70 aldım. Çünkü bu motorun ağırlık ve maksimum hızını düşündüğümüzde uygun lastikler bunlar. Zaten Michelin'in sitesinde de Pilot Activ tavsiye ediyor. Daha kalın veya daha yüksek hız ve ağırlık indeksine sahip lastikleri takmak (özellikle motosikletlerde) avantajdan çok dezavantaja dönüşebilir. Kalın lastik nispeten ince tabanlı janta takılırsa uygun profilde oturmayabilir. Nitekim bunun bir örneğini jonturq kardeşimizin 180lik arka lastiğinde görmüştük (kendisi de sorunun farkındaydı). Ayrıca daha büyük ebatlı ve daha performans tipi motosiklet lastikleri, daha ağır ve daha yüksek hızlı motosiklere göre tasarlandığı için bizim motorlarda kullanıldığında hamuru uygun sıcaklıklara çıkamayacağından iyi performans vermeyebilir. Öncelikle bu sebeplerden dolayı hem de bir set lastiğe 2 katı para vermemek için Pilot Activ'i tercih ettim. Bilo kullanıyor, çok da memnun. Ben de merak ediyorum açıkçası.

Egzosu e-bay'den getirttik. Kargo dahil 350 € tuttu. Fakat enayı satıcı, özellikle fazla para verip havayollu ulaşım tercih etmiş olmamıza rağmen kargoyu karadan yolladı ve egzos bir güzel gümrüğe takıldı. Neyse ki fiyatını 100 € göstermişti; vergiler 300 TL tuttu. Yani toplamda 1000 TLye ve 15 günde egzos elimize ulaştı.

Osmaniyeli, egzos sistemi nikel ve krom alaşımlı dediğin gibi. Ama alaşımı ne kadar yüksek bilemiyorum. Çok yüksek alaşımlı egzoslar düzgün de bakıldığında zor paslanıyor evet. Ama paslanmaz diye bişey yok biliyorsun ki. Önceki egzosum gibi nerdeyse çürüyecek gibi paslanmaz, o kesin. Ama hafif paslı bir görünüm olacaktır diye tahmin ediyorum. Zaman içinde göreceğiz. Ben de arabamın egzosuyla oynarken headers, kat iptal borusunu hep gıcır gıcır krom almıştım ama o çalışma sıcaklıklarında karardılar. Sen egzosuna ne yaptın krom? Komple kit gibi bişey mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
@Orhanko
arabadaki orjinal üstünde gelen eksoz dışında pas yok ama içinde olabilir. bir de içinin ses azaltıcı yüzeyi gitti sanırım sesi biraz fazla çıkıyor eskiye oranla

ben titanyum eksozları soracaktım komple borusuyla beraber titanyum eksoz oluyormu yoksa sadece son susturucu mu titanyum oluyor. özellikle yeni bir 125 lik alırsam seneye titanyum eksoz almayı düşünüyorum hafif olması açısından

bir de dün aluminyum eksoz gördüm onlar nasıl acaba
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Orhanko ferco motor herşey dahil 630 Tl ye (işçilik) aynı egsozu takıyo sen niye böyle bir yola başvurdun ki? 1000 Tl verdin?
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Orhanko ferco motor herşey dahil 630 Tl ye (işçilik) aynı egsozu takıyo sen niye böyle bir yola başvurdun ki? 1000 Tl verdin?

Orada takılanı ben sadece eksoz olarak biliyorum. Ama dediğin gibiyse Orhan abi'ye, gidip o yolladığı şey gümrüğe takılan satıcıyı hastanelik etmek düşer:p
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Orhanko ferco motor herşey dahil 630 Tl ye (işçilik) aynı egsozu takıyo sen niye böyle bir yola başvurdun ki? 1000 Tl verdin?

::123434:: Kaça yapıyorlar kaça?? ::123434::

Sanırım sende 2005'in fiyatları var. Ki o zamanlar bile 900'e takıyorlardı. Maslak Ferco 1200 TL egzosa, montaja da 100 TL istiyor. 2 ay önce sorduğumda fiyatlar buydu. Sen nerden öğrendin bu ücreti?

http://www.bike-spares.co.uk/acatalog/TUNING_PARTS_GPR_125.html

Bu siteden bakabilirsin. Kargosuz kdv dahil fiyatı zaten 585 TL'ye geliyor şu anda. Ferco'yu öldürsen o fiyata yapmaz o işi. Paragöz adamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
::123434:: Kaça yapıyorlar kaça?? ::123434::

Sanırım sende 2005'in fiyatları var. Ki o zamanlar bile 900'e takıyorlardı. Maslak Ferco 1200 TL egzosa, montaja da 100 TL istiyor. 2 ay önce sorduğumda fiyatlar buydu. Sen nerden öğrendin bu ücreti?

ferco parça stok listesinde 300euro yazıyor komple ama ellerinde yokmuş sanırım 2 hafta sonra getiriyorlarmış
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Orada takılanı ben sadece eksoz olarak biliyorum. Ama dediğin gibiyse Orhan abi'ye, gidip o yolladığı şey gümrüğe takılan satıcıyı hastanelik etmek düşer:p

Haa, sadece susturucu diyorlardır ya tamam. Sadece susturucu zaten 100 € civarında. O paraya satılan şeye 620 TL almaları mantıklı bak Ferco açısından. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst