Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
23
arkadaşlar ben elcikleri değiştirdim ama elcik yanındaki demirden takozları takmamış usta bana iade etti.denge takozumu bunlar.baya ağır çünkü
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
23
Denge takozları onları tak mutlaka

sağolasın arkadaşım cevapladığın için sanırım bunun için civata yaptırmam gerekecek bakalım artık yaptırabilirsek takacaz
bana ne zararı olur nasıl kullanayım motoru hafta sonuna kadar yaptıramam heralde

Denge takozları onları tak mutlaka

sağolasın arkadaşım cevapladığın için sanırım bunun için civata yaptırmam gerekecek bakalım artık yaptırabilirsek takacaz
bana ne zararı olur nasıl kullanayım motoru hafta sonuna kadar yaptıramam heralde
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
sağolasın arkadaşım cevapladığın için sanırım bunun için civata yaptırmam gerekecek bakalım artık yaptırabilirsek takacaz
bana ne zararı olur nasıl kullanayım motoru hafta sonuna kadar yaptıramam heralde



sağolasın arkadaşım cevapladığın için sanırım bunun için civata yaptırmam gerekecek bakalım artık yaptırabilirsek takacaz
bana ne zararı olur nasıl kullanayım motoru hafta sonuna kadar yaptıramam heralde

valla ben de bilmiyorum ne zararı olur falan ama yavaş kullanırsan bişiy olmaz gibi.. tam bilemiyorum
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Arkadaşlar bende sizlerin arasına katılıp bugun gpr 125 R aldım.. 1 senedir scooter kullanıyodum ilk defa böyle bir motoru kullanıcam. okuyabildiğim kadar formu okudum biraz kafam karıştı ama inş aldıgıma pişman olmam. Yalnız benim bir sorum var. benım aldıgım motor 1 senedir garajda yatıyo. 2007 model ve sadece 1.000 km de.. şimdi benım bu motoru çalıştırmadan önce yapmam gereken ne işlem var?(buji değişimi-yağın ve benzinin yenilenmesi bozulmus olabilir akü büyük ihtimal bitmiştir takviye yapıp çalıştırıp yeni akü almak lazım herhalde) yada direk çalıştırıp bir motorcuya mı götüriyim... bide bu motorun bakımından her motorcu anlar mı ve yedek parçalarını nerden bulurum?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Acemi aramiza hos geldin , motosikletin hayirli olsun bize nerede oldugunu soylersen elimizden geldigi kadar sorularina yanit vermeye calisiriz.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
hoşbulduk...ben ist/fatihteyim motorda garajda duruyo.. yardımların için tşkler..
Arkadaşlar bide bu motorun genel sorunları var mı gerçekten sola çekme gibi falan.. ilk kez kullanıcak biri olarak nelere dikkat etmem lazım.. bakımları falan nasıl?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
aramıza hoşgeldin acemi. ben de gündüzleri çapa civarlarında oluyorum. aklına takılan bir soru olursa yardımcı olmaya çalışırım. akü bitmemiş olabilir. eğer motor çalışırsa bence aküyü değiştirmesen de olur. kullandıkça şarj olacaktır. yağ konusuna gelince şanzıman yağını filan değiştirsen iyi olur. çünkü yağın belli bir ömrü var. belli bir süreden sonra vizkositesi kaybolur.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Tomass'a katiliyorum aku bitmemis olabilir vurdurduktan sonra tam sarj etmeyi dene , sola cekme oldugunu dusunen arkadaslarimiz oldu ama bunu ben hic fark etmedim ve sola cekiyor oldugunuda dusunmuyorum acikcasi , sanziman yagini degistirmelisin omru dolmustur.Yedek parca ve bakim konusunda Tomass in bakirkoy civarinda bir servisi vardi yalnis animsamiyorsam olmaz ise zaten Maslak Ferco motor disinda kimseye elletmemen taraftariyim.

Tekrar hayirli olsun.
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
slmlar.. fuarda rs125i goreniniz varmı? honda cbr 125 ve derbi gpr 125 ten cok daha yapiliydi.. nerdeyse r6 (diger sslerden daha minyon oldugu icin..) gibi duruyordu.. fakat subattaki fuardada gormustum bu aleti o zaman diger 125likler gibiydi dis gorunusu (biraz ince..).. bu kadar yapili oldugunu hatirlamiyorum.. acaba 2009 modelimi bu kadar yapili yoksa aprilia ztn derbi ve hondadan dahamı yapiliydi dis gorunus olarak da benim mi dikkatimi cekmemisti.. sevgiler..

bide bu aprilia rs 125te de exup var diilmi?
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Arkadaşlar hayırlısıyla motoru bugun calistiricamda calistirmadan önce yağını değiştiricem hangi marka hangi model yağ alıyım.. kaç lt nekadar kullanıyım? bide sanziman yagi farklı birşey mi yoksa bildiğimiz yağdan mı bahsediyosunuz?
Bakım konusunda çok acemiyim kusura bakmayın :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaşlar hayırlısıyla motoru bugun calistiricamda calistirmadan önce yağını değiştiricem hangi marka hangi model yağ alıyım.. kaç lt nekadar kullanıyım? bide sanziman yagi farklı birşey mi yoksa bildiğimiz yağdan mı bahsediyosunuz?
Bakım konusunda çok acemiyim kusura bakmayın :)

arkadaşım forumda arama yapabilirsin biraz daha bu konuyuda incelersen cevabı bulursun ama ben yinede söyliyim bu motorlar için 2 zamanlı motul yağı öneriliyor ve kaliteli bir marka aynı zamanda :cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
acemi , şanzıman yağı için 10/40 tam sentetik yağ alacaksın. markası bildiğin bir marka olsun ;motul,castrol,yamalube vs gibi ama önemli olan kısmı tam sentetik olması.750cc koyacaksın.
ayrıca selenin altında 2 zamanlı yağ kutusu var. onada yine tam sentetik 2 zamanlı motor yağı alıp koyacaksın. kolay bulabileceğin ve kaliteli olanı castrol power racing 2t BP istasyonlarında yada bauhouse'da bulabilirsin.
sen fatih'de tam olarak nerede oturuyorsun?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst