Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Arkadaşlar hepinize merhaba haftasonu herkese uyarsa pazar günü fuar için toplanma yapalım???
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
motorun isinmasiyla bi alakasi olabilirmi yada piston segman isteme vakti gelmis olabilirmi?
İilk 10dk'da düşük devir kullanmak lazım, bu arkadaş çalıştırdığı gibi motoru zorluyorsa ısınmadığı için motor kasılır gitmez, ben ilk 10 dakika 3000-3500 den yukarı çıkmıyorum, zaten doğru olanda ısınmasını beklemek bence sebepte bu! Motorun durumu kötü olsa hiç gitmez.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yahu ; yakıtı diyolar ; motor ömrü diyolar ; diyolar ; diyolar soğutuyolar motordan :silent:
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Yahu ; yakıtı diyolar ; motor ömrü diyolar ; diyolar ; diyolar soğutuyolar motordan :silent:
Birşey sorayım, kullanan birisine sordun mu? Konuşanların çoğu motoru görmeyi bırak fotoğrafını ancak görmüş kişiler, işte bu motoru kullananların hepsi burada, sor bakalım kim aldığından pişman olmuş! Çoğumuz bir bahane olsada motoruma atlayıp gezsem diye düşünüyoruz, yakıt ne olacak 125cc nekadar fazla yakacak, yaksa en fazla 250cc 4 zamanlı kadar yakar, ki ben yakıt tüketiminden çok memnunum, 20TL benzin alıyorum ne zaman aldığımı unutuyorum ama motorumu sakin kullanırım, basarsan diğer motorlarda olduğu gibi ne kadar ekmek o kadar köfte! Hiçbir zaman bu motoru diğer 125 ler ile mesela cbr ile karıştırma, gerek teknik özellikler, gerek performans vs vs ve gerekse tüketim olarak:cat:
Küçük bir örnek; bu motorların bakımı çok basittir, servise gitmene gerek bile yok ama 4 zamanda öyle değil, yağ,yağ filtresi, subap ayarı vs vs her serviste yapılır veya kontrol gerektirir! Motor ömrü kısa deniyor, aynı motor yapısına sahip gilera runner 180 ler var piyasada ben mesela 99 modeline sahiptim 30binde hiç ellenmemiş olarak sattım,inan cbr 125 aynamda kayboluyordu o yaş ve km'de motorda, yurtdışından yüksek sıkıştırmalı üst kapak almıştım onu alırken motorun durumuna baktı usta bir 30bin daha gider demişti, hor kullanırsan, tam sentetik yağ kullanmazsan, bakımını yapmazsan tabi motor ömrü kısa olur, 2 zamanlıda motorunu bitirenlerin çoğuda yağsız kullandığı için bitirmiştir! Hadi motor bitti diyelim, sana hemen şimdi 100YTL ye piston segman takımı getirtebilirim, ufak bir işçilikle çok rahat 250TL'ye yeni motorun olur! Hadi komple motor patladı sana civatasına kadar bırak krank filan, bloğuna kadar sıfır motorunu getirteyim 1500TL'ye, birde sor bakalım bir cbr veya GTR 250 nekadara toplanıyor, 2000-3000TL o da krank,piston...Yani millet bahsediyor yağ parası var vs... ya insaf size serviste bedava patates yağımı koyuyorlar, bizde 1L yağ alıyoruz, kullanıma göre 600-800km yol gidiyor, yağda 16TL! Motorumu alalı 1.5 sene olacak tek yaptığım masraf keyfe keder iridyum buji taktım 25YTL, başka masraf yapmadım, belki 2 kutuda yağ yakmışımdır, 1.5 senede toplam 57TL gideri oldu, eski bujimde yanımda duruyor, keyfimden buji değiştirdim...Şimdi bumu pahalı?
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Birşey sorayım, kullanan birisine sordun mu? Konuşanların çoğu motoru görmeyi bırak fotoğrafını ancak görmüş kişiler, işte bu motoru kullananların hepsi burada, sor bakalım kim aldığından pişman olmuş! Çoğumuz bir bahane olsada motoruma atlayıp gezsem diye düşünüyoruz, yakıt ne olacak 125cc nekadar fazla yakacak, yaksa en fazla 250cc 4 zamanlı kadar yakar, ki ben yakıt tüketiminden çok memnunum, 20TL benzin alıyorum ne zaman aldığımı unutuyorum ama motorumu sakin kullanırım, basarsan diğer motorlarda olduğu gibi ne kadar ekmek o kadar köfte! Hiçbir zaman bu motoru diğer 125 ler ile mesela cbr ile karıştırma, gerek teknik özellikler, gerek performans vs vs ve gerekse tüketim olarak:cat:
Küçük bir örnek; bu motorların bakımı çok basittir, servise gitmene gerek bile yok ama 4 zamanda öyle değil, yağ,yağ filtresi, subap ayarı vs vs her serviste yapılır veya kontrol gerektirir! Motor ömrü kısa deniyor, aynı motor yapısına sahip gilera runner 180 ler var piyasada ben mesela 99 modeline sahiptim 30binde hiç ellenmemiş olarak sattım,inan cbr 125 aynamda kayboluyordu o yaş ve km'de motorda, yurtdışından yüksek sıkıştırmalı üst kapak almıştım onu alırken motorun durumuna baktı usta bir 30bin daha gider demişti, hor kullanırsan, tam sentetik yağ kullanmazsan, bakımını yapmazsan tabi motor ömrü kısa olur, 2 zamanlıda motorunu bitirenlerin çoğuda yağsız kullandığı için bitirmiştir! Hadi motor bitti diyelim, sana hemen şimdi 100YTL ye piston segman takımı getirtebilirim, ufak bir işçilikle çok rahat 250TL'ye yeni motorun olur! Hadi komple motor patladı sana civatasına kadar bırak krank filan, bloğuna kadar sıfır motorunu getirteyim 1500TL'ye, birde sor bakalım bir cbr veya GTR 250 nekadara toplanıyor, 2000-3000TL o da krank,piston...Yani millet bahsediyor yağ parası var vs... ya insaf size serviste bedava patates yağımı koyuyorlar, bizde 1L yağ alıyoruz, kullanıma göre 600-800km yol gidiyor, yağda 16TL! Motorumu alalı 1.5 sene olacak tek yaptığım masraf keyfe keder iridyum buji taktım 25YTL, başka masraf yapmadım, belki 2 kutuda yağ yakmışımdır, 1.5 senede toplam 57TL gideri oldu, eski bujimde yanımda duruyor, keyfimden buji değiştirdim...Şimdi bumu pahalı?

ya adtral kardesım dokturmsun elıne emegıne saglık bılgıleırn ıcın sımdı ıcımm daha cok rahatladı hele pıston sekman deyınce ya bırak su cakalzı ne yapcanı bılmıyor kankım oluor bıraz oylı dıyım ben yanlıs anlama bu konuyu butun gun konustuk msn de neyse sana yazın ıcın sonsuz tsk ıcım cok rhatladı keske yakın olsaydıkta makınlardan daha ıyıkonussaydık bılgı bazında neyse ıyı geceler sana:cat:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
ilk 10 dk peformans düşüklügü yaşaması normal 2 zamanlı motorlar ısınmadan performans vermezler 20.dk daha iyi gider gazlarsın 30.dk daha bi iyi gider 40.dk 30.dkdanda iyi gittigini hissedersin dakikaları örnek olarak verdim ilk 5-10 dk gazlamdan 4-4.5 devir gidiyorsun motorun içindeki dumanı atması içinde 3.viteste yavas yavas 9-10 devire getirdinmi içindeki dumanıda atar pır pır sesi gecer kullananlar bilir
bu motorun dengesi seriligi tartşılmaz istedigin gibi yatır , gazla buda bnm video istanbul park göbek :)

http://www.youtube.com/watch?v=meU1-KMhExs
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
ilk 10 dk peformans düşüklügü yaşaması normal 2 zamanlı motorlar ısınmadan performans vermezler 20.dk daha iyi gider gazlarsın 30.dk daha bi iyi gider 40.dk 30.dkdanda iyi gittigini hissedersin dakikaları örnek olarak verdim ilk 5-10 dk gazlamdan 4-4.5 devir gidiyorsun motorun içindeki dumanı atması içinde 3.viteste yavas yavas 9-10 devire getirdinmi içindeki dumanıda atar pır pır sesi gecer kullananlar bilir
bu motorun dengesi seriligi tartşılmaz istedigin gibi yatır , gazla buda bnm video istanbul park göbek :)

http://www.youtube.com/watch?v=meU1-KMhExs

evet blo hakslın aynen oyle bırde lastık ısınması var tabıkı lastık ısımasaa vırajlara felan savuruyor
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
Arkadaşlar hepinize söyluyorum motorun üstündeki pirelli lastikler hiç güzel degil sert lastik cok kayıyoru ben ön arka kayarak viraja giriyordum ama motorun virajı o kadar iyiki ön arka kayarak bile girebiliyorsun hermotorda ön kayınca dengede tutamassın michelan pilot lastik aldım sakız gibi yumusak ısınmas süesi daha kısa ve lastigin limit sonuna kadar yatırıyorum ne ön nede arka 1 gıdım kaymıyor 550 ytl civarı almıştım ön arka hepınız almalısınız bu motorda virajı herşeyi en güzel şekilde ögrenirsiniz
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
evet kayma var bırazda olsa bende bugun kaydım acıl fırende 4 mt kaymıstır mıllet agzı acık kaldı cunku mutıs bır ses cıktı lastıkten neyse ucuz atlattık
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
motorun tek sorunu bizim türkiye yollarına göre olmaması neden diceksiniz pist motoru düz asfalt için tabi bizim tr yolları kırık cıkık cukur oldugundan motor bu yollarda cok hassas kalıo örenek aynaları kendi kendine gidio benim 2 aynamda kırıldı kendı kendıne :S
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
arkadaşımda var kullandım daha rahat oturma pozisyonu olarak dik motora yatmıyorsun bu yuzden bel agrısı boyun agrısı racingr gore az daha uzun süre sürebilirsin ama racingin tadını alamadım ben naked sevenler için güzel
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
bnmde 1.88 kambur oluyor 600de kucuk geliyor yapcak bişey yok naked alsan daha rahat kullanırsın tabiki
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
benim boyum 186 bu boyla kullanabilir miyim?birde performansı ve yakıt durumu nedir naked modelin?

selamlar. Ben GPR 125 Nude kullanıyorum. gpr iri bir motor. altında sırıtmayacaktır. yakıt vs gpr racing ile tamamen aynı. sadece grenajları değişik ve gidonu yüksek. Ayrodinamiğinin son hıza etkisi 4-5kms kadar.. bana öyle geliyor ya da. İlk sayfalara bakarsan benimkinin resimlerini görebilirsin.
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Merhaba Arkadslar Bızım Derbıcılerden Fuara Gıden Olmamıs Galıba Hıc Ses Soluk
Yok Burda Sey Dıcektım Fuara Derbı Gelmısmı Acab Eger Gıden Varsa Resımlerını Ata Bılırmı Atrsa Cok Sevınrım ıyı Aksamlar
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
125
Ben fuara perşembe ve cuma günleri gittim..Derbi Gpr 125 aradım fuarda özellikle ama malesef goremedim..2009 modeli henüz gelmediği için fuarda yoktu sanırım...
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Ben fuara perşembe ve cuma günleri gittim..Derbi Gpr 125 aradım fuarda özellikle ama malesef goremedim..2009 modeli henüz gelmediği için fuarda yoktu sanırım...

hadıyaa ozamn buyk fuara gelır zamanı bılmıyorum ama sımdı uzuldum bak baska gıden yok baksana kımse yazmıyor bu arada fuar guzelmıydı cok merka ettım ama gelemedım allah kahretsın yaa neyse buyuk fuara gelrım herhalde:pr:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
125
Geçen seneye göre daha hareketsizdi bence ama gösteriler ve eğitim seminerleri açısından daha iyiydi...Mart ayında yapılıcak fuar bundan daha mı büyük olucakmış ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst