- Katılım
- 25 Haz 2005
- Mesajlar
- 1,395
- Konu Yazar
- #1,661
Hafta ici evet benim icinde uygun avrupa yakasinda olan arkadaslari ben alabilirim araba ile , bu arada 10 dk kadar sonra motosikletime veda ediyorum dun telefonla konustugum ispardadaki arkadaslar geldi , rakamda anlastik , su an noterde satis islemlerini yapiyorlar birazdan imza icin bende notere cikicam , cok uzuluyorum ama olmasi gereken su an icin bu , motosiklet gitti arkadaslikda bitti yok gerekirse Deer 152 ile olmadi arabam ile her zaman aranizdayim
yada Fazer ile hehe. Hepinizi seviyorum kucak dolusu sevgiler.

